آخرین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال استقلال با فرصت طلبی خوب مهاجمش با یک گل به سختی از سد استقلال خوزستان گذشت

به گزارش افکارنیوز ، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان در پایان ۹۰ دقیقه به برتری یک بر صفر آبی پوشان تهرانی انجامید اما این دیدار برخلاف نتیجه اش صحنه های زیبا و جذاب زیادی داشت. تک گل استقلال را محمد قاضی در دقیقه ۷۶ با ضربه سر به ثمر رساند.

بازی در هوای سرد تهران و از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه آغاز شد. در همان نیمه نخست، خوزستانی ها نشان دادند که به قصد پیروزی به تهران آمده اند و از همین رو از همان دقایق آغازین بازی به سمت دروازه حریف خود حمله بردند.

در نیمه نخست، استقلال خوزستان روی حرکات زیبای میداوودی می توانست به گل برسد اما عملکرد خوب رحمتی مانع از این کار شد.

با شروع نیمه دوم، استقلال تهران کمی جلو کشید و در چند صحنه خطرناک ظاهر شد. مهدی نظری در دقیقه ۵۷ با دروازه بان استقلال خوزستان تک به تک شد اما نتوانست از فرصت استفاده کند. یک دقیقه بعد هم شوت تیموریان با اختلاف کمی از دروازه به بیرون رفت.

پس از گذشت چند دقیقه از نیمه دوم، سیل حمله های استقلال خوزستان شروع شد تا جایی که میلاد میداوودی در چند صحنه نمایش فوق العاده زیبایی ارائه داد.

این بازیکن یک بار هم از پشت محوطه جریمه شوت محکمی را روانه دروازه استقلال میزبان کرد که به دیرک دروازه برخورد کرد.

در ادامه بازی و در دقیقه ۷۶ سانتر کم جان خسرو حیدری روی خط محوطه جریمه به قاضی رسید. مهاجم استقلال هم با ضربه سر توپ را روانه دروازه کرد که در کمال شگفتی بازیکنان استقلال خوزستان وارد دروازه تیم مهمان شد. چرا که دروازه بان استقلال خوزستان جایگیری مناسبی نداشت.

در ادامه سانتر خوب مبعلی با ضربه سر مهاجم این تیم شرایط را برای تساوی فراهم کرده بود، اما این ضربه با اختلاف بسیار اندکی به بیرون رفت.

استقلال با این پیروزی ۴۴ امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات