سرمربی استقلال نشان داد که از جمله مربیانی نیست که صدر جدول را با بهانه به حریفان بدهد.

به گزارش افکارنیوز ، استقلال حال و روز خوبی نداشت. با رفتن پژمان منتظری، با حاشیه هایی که این روزها جواد نکونام می سازد و در حساس ترین روزهای فصل مدام قهر و آشتی می کند، بهترین فرصت برای قلعه نویی جور شده بود تا دست هایش را به نشانه تسلیم شدن بالا بگیرد و برای قهرمان نشدن از همین بهانه ها بیاورد و حرفش هم پیش باشد. کاری که مظلومی در دو فصل پیش با جدایی مجیدی از آبی ها در نیم فصل انجام داد، اما قلعه نویی جور دیگری رفتار می کند.

در روزی که استقلال جواد نکونام را در اختیار نداشت و آندو تیموریان به دلیل آسیب دیدگی روی نیمکت نشسته بود، استقلال همان فوتبالی را به نمایش گذاشت که از تیم های قلعه نویی دیده ایم.

اثر انگشت قلعه نویی در بازی استقلال بیش از هر چیز جلب توجه می کرد. استقلال مثل همیشه با روحیه برنده شدن بازی می کرد و فارغ از بازیکنانی که ندارد، در پی صدرنشینی بود و سرانجام موفق شد.

این نتیجه را باید به حساب قلعه نویی نوشت؛ مردی که در ابتدای فصل مجتبی جباری را از دست داد، در میانه راه فرهاد مجیدی خداحافظی کرد و او را تنها گذاشت و در نیم فصل، داغ جدایی پژمان منتظری را کشید اما حالا با همه این مصائب و سختی ها کنار آمده و در روزی که جواد نکونام را در اختیار ندارد، بی آنکه مشکلی در بازی استقلال احساس شود، این تیم ۳ امتیاز را می گیرد.

در کنار تمام این اسامی، می توان به مشکلات مالی و مطالبات بازیکنان هم اشاره کرد که عرصه را برای کار سخت کرده اما اینها نمی تواند در بازی استقلال به عاملی برای نتیجه نگرفتن تبدیل شود.

اما در سوی دیگر، پرسپولیس در اهواز بازی را می بازد و ۳ امتیاز حساس را یک هفته مانده به دربی از دست می دهد. در پرسپولیس هم اثر انگشت علی دایی دیده می شود.

بازیکنان این تیم به جای آنکه برای موقعیت ساختن و گل زدن بجنگند، در سراسر بازی نگاه شان به سرمربی است که با هر سوت داور بالا و پایین می پرد و آنها هم از هر سو بر سر داور فریاد می کشند و از او انتظار دارند که به نفع شان سوت بزند.

در بازی پرسپولیس چیز ویژه ای دیده نمی شود. آنها متکی به موقعیت های بادآورده اند و نظم چندانی در بازی آنها نیست. نتیجه این می شود که پرسپولیس علی رغم صدرنشینی در نیم فصل، آهسته آهسته افول می کند و قافیه را به رقیب می بازد و حالا اختلاف به ۴ امتیاز رسیده است.

در آستانه دربی قرار داریم. این بازی می تواند سرنوشت هر دو تیم را تا حدودی روشن کند. پرسپولیس اگر در بازی رو در رو از استقلال امتیاز نگیرد، نمی تواند از سایر تیم های لیگ انتظار داشته باشد که شاگردان قلعه نویی را متوقف کنند.

بازی جمعه، شاید یکی از حساس ترین دربی های چند سال اخیر باشد؛ و اگر پرسپولیس این بازی را ببازد، با ۷ امتیاز اختلاف کار دشواری برای پس گرفتن صدر جدول از قلعه نویی با روحیه ای که گفته شد در پیش دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات