سعداوی:

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است این تیم در بازی با پرسپولیس از هر نظر نسبت به حریف برتر بوده است.

به گزارش افکارنیوز ، نعیم سعداوی در خصوص پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان برابر پرسپولیس، اظهار داشت: «شاید این مسابقه جزو معدود بازی های لیگ بود که به لحاظ کیفیت فنی، نمایش قابل قبولی را دیدیم؛ بخصوص از طرف تیم فولاد. در کمتر مسابقه ای در لیگ شاهد این همه تحرک و مالکیت توپ در بخش دفاعی و هجومی بوده ایم. »

وی با بیان اینکه فولاد در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان جدید، ساختار دفاعی اش را ترمیم کرده است، یادآور شد: «علاوه بر جذب مهره های خوب، همدلی و صمیمیت را باید یکی دیگر از عوامل موفقیت فولاد دانست. همچنین به لحاظ کار تاکتیکی، بازیکنان ما به بلوغ فنی رسیده اند. »

مربی فولاد در ادامه تاکید کرد: «یکی از نکاتی که در بازی با پرسپولیس به کمک ما آمد این بود که بازیکنان فولاد به این باور رسیده بودند که بازیکنان پرسپولیس بالاتر از آنها نیستند. این مسئله کمک کرد تا فولاد بدون استرس بازی کند و بازی واقعی اش را به نمایش بگذارد. »

سعداوی همچنین در خصوص اعتراض علی دایی به قضاوت جهانبازی داور مسابقه تصریح کرد: «اول از همه باید بگویم از هر نظر که بخواهید تیم فولاد برتر از پرسپولیس بود. بارها شاهد بودیم که بازیکنان پرسپولیس سراسیمه زیر توپ می زند. ما در بخش فنی نمره قابل قبولی گرفتیم. در مورد داوری هم باید بگویم در همین بازی رفت فولاد با پرسپولیس، گل اول پرسپولیس آفساید بود و کارشناسان هم این مسئله را تایید کردند ولی ما جنجال نکردیم. »

وی افزود: «باید به این موضوع اعتقاد داشت که هر تیمی به همان نسبت که از اشتباهات داوری متضرر شده، به همان نسبت هم از آن نفع برده است. پرسپولیس بارها در بحث داوری منتفع بوده است. تا کی می خواهیم درباره داوری جار و جنجال کنیم؟ آیا باید هر داوری در فوتبال هست را محکوم و مواخذه کنیم؟ »

مربی فولاد در پایان گفت: «آنچه که از بازی پرسپولیس با فولاد به فوتبال ما کمک می کند، نمایش خوبی بود که صورت گرفت و البته فولاد هم نمره بالاتری از آن می گیرد. به هر حال درباره داوری هم کارشناسان نظرشان را ارائه خواهند داد. »

تیم فوتبال فولاد خوزستان روز شنبه موفق شد در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال برابر پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک در اهواز به پیروزی برسد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات