محمد رویانیان از رای کمیته انضباطی درباره قهرمانی تشکر می کند اما می گوید پاسخ ضرر و زیانی را که پرسپولیس دیده است، چه کسی می دهد؟

به گزارش افکارنیوز ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  در واکنش به رای کمیته انضباطی درباره پرونده محسن قهرمانی اظهار کرد: از دوستان تشکر می کنیم که با قاطعیت و صداقت این رای را دادند اما ضررهایی را که دیده ایم، چطور می توانند جبران کنند؟ ضرر هایی که از قهرمانی در نیم فصل دیدیم چه می شود؟ چه کسی پاسخ امتیازهایی را که از دست دادیم، می دهد؟

او ادامه داد: بازیکن ما را از صفحه تلویزیون محروم می کنند اما بازیکنی که شب گذشته با دهان بازیکن حریف برخورد کرد که آن بازیکن از این ناحیه خونریزی داشت و همان بازیکن در یک صحنه دیگر کشتی گرفت اما داور به او کارت نشان نداد و محرومیتی را هم برایش در نظر نگرفتند. مربی ما را به خاطر صحبت علیه قهرمانی محروم می کنند در صورتی که مشخص می شود تخلف از سوی قهرمانی صورت گرفته بود!

رویانیان گفت: من و دایی خیلی در این قضیه جنگیدیم و بالاخره حرف من و او ثابت شد. ما می گوییم جامعه داوری پاک و قابل اعتماد است اما مدیران داوری باید دقت کنند که در بازی های حساس به گونه ای عمل شود که تیمی ضرر نکند. باید کادر داوری را به خوبی آموزش دهند تا از هرگونه اشتباهی به دور باشند و نشود که اشتباهات آنها باعث نابودی یک باشگاه شود و بلایی که سر ما آمد، سر باشگاه دیگری نیاید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به برخوردها و حکم های ناعادلانه کمیته های فدراسیون برای پرسپولیس گفت: ما تخلف یک داور را می دانستیم و از روز اول روی این قضیه پافشاری کردیم. بالاخره این موضوع ثابت شد اما بسیاری از تصمیم های فدراسیون عادلانه نبوده است. ما به شهری رفتیم که در ورزشگاهش سراسر به بازیکنان ما فحش و توهین شد اما امتیازی از این تیم کسر نشد؛ در صورتی که برای پرسپولیس فورا حکم می دهند و امتیاز کسر می کنند. این رفتارهای غیرعادلانه، اعتماد را از بین می برد.

او گفت: ما جامعه داوری را قبول داریم اما داوران ما نباید مسائل و ناراحتی های شخصی خود را وارد امر قضاوت کنند یا اعتقاد و علاقه خود به یک تیم را به داوری وارد کنند که باعث نابودی تیم مقابل شود. درست است که در این صورت بحث پول در میان نیست اما این طور قضاوت کردن بدتر است. فقط از داوران می خواهیم که عادلانه قضاوت کنند. در همین بازی های خارج از خانه ما با تیم های مدعی، آقای جهانبازی با اشتباهاتش چند امتیاز را از ما گرفته بود؛ در صورتی که اگر امتیازهای کامل یکی از این بازی ها را گرفته بودیم، الان وضعیت بهتری در جدول داشتیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات