حاج محمدی پرسپولیسی می شود؟

اگرچه این دو بازیکن در قبال این شایعه پررنگ همه چیز را کتمان کرده و رابطه صمیمی و نزدیک خود را به روابط شخصی نسبت می دهند اما گفته می شود رویانیان به صادقیان ماموریت داده تا در این باره با حاج محمدی صحبت کرده و از رفاقت خود برای حضور رفیق صمیمی اش در پرسپولیس استفاده کند!

گروه ورزشی - پیام صادقیان ستاره جوان پرسپولیس چند صباحی است که با امین حاج محمدی مدافع جوان نفت یکی از ملی پوشان تیم ملی امید، رابطه نزدیکی پیدا کرده. رابطه ای که با توجه به هم تیمی نبودن این دو و حضورشان در دو باشگاه متفاوت جالب و البته مشکوک است! این رابطه که به یمن حضور این دو در اردوهای جسته گریخته تیم امید به ویژه اردوی کیش صمیمی تر هم شد، به گونه ای که این دو ستاره جوان چند صباحیست در محافل با هم همدیگر دیده می شوند.

به گزارش افکارنیوز ؛ البته امین حاج محمدی ستاره خط دفاعی نفت و پیام صادقیان ستاره پرسپولیس رفاقت دیرینه ای با یکدیگر دارند، اما این روز ها از هر فرصتی برای کنار هم بودن استفاده می کنند به گونه ای که تقریبا همیشه با هم رویت می شوند! همین نکته سبب شده تا شایعاتی مبنی بر هم تیمی شدن این ستاره جوان در فصل آینده بر سر زبان ها بیفتد.

به ویژه اینکه علی دایی نیز به بازیکنان جوان علاقه خاصی دارد. اگرچه این دو بازیکن در قبال این شایعه پررنگ همه چیز را کتمان کرده و رابطه صمیمی و نزدیک خود را به روابط شخصی نسبت می دهند اما گفته می شود رویانیان به صادقیان ماموریت داده تا در این باره با حاج محمدی صحبت کرده و از رفاقت خود برای حضور رفیق صمیمی اش در پرسپولیس استفاده کند! پیشنهادی که اتفاقا هر دو رفیق از آن استقبال گرمی کرده اند!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات