رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ۲ روز قبل از دربی (چهارشنبه) داوری دربی ۷۸ را معرفی می کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، فریدون اصفهانیان در خصوص اینکه حسین عسگری اعلام کرده داورانی که این فصل بازی های حساس را قضاوت کرده اند کاندیدای قضاوت در دربی هستند، عنوان کرد: ضمن احترام به نظر آقای عسگری باید بگویم بیشتر داوران لیگ برتری شانس قضاوت دارند.

وی افزود: هیچ داوری از دیگری مستثنی نیست و دیدار پرسپولیس و استقلال را نیز هر داوری که موفق تر بوده قضاوت خواهد کرد. تقریباً همه شانس یکسانی دارند و کمیته داوران در این باره تصمیم می گیرد.

رئیس کمیته داوران در خصوص اینکه علیرضا فغانی با توجه به شانس قضاوتش در جام جهانی دربی را سوت خواهد زد، اظهار داشت: آقای فغانی دربی رفت را قضاوت کرد و عملکرد خوبی هم داشت. به هر حال او در قضاوت های بین المللی هم خوب سوت زده، اما ما همه جوانب را در نظر می گیریم و بعد از بررسی تمام جوانب داور دربی را معرفی می کنیم.

اصفهانیان در پاسخ به این سوال که با توجه به قضاوت فغانی در دربی رفت او شانس قضاوت در دیدار روز جمعه را ندارد، گفت: اصلاً اینطور نیست و آقای فغانی هم مانند دیگر داوران لیگ برتر شانس این را دارد که دربی را قضاوت کند.

وی با بیان اینکه درباره داور دربی ۷۸ هنوز تصمیم نگرفته ایم، تصریح کرد: با توجه به قانون و مقرراتی که وجود دارد، ۲ روز قبل از دربی یعنی روز چهارشنبه داور دربی را معرفی می کنیم.

رئیس کمیته داوران همچنین در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محرومیت محسن قهرمانی، عنوان کرد: به هر حال اتفاقی است که به زعم مسئولان انضباطی فدراسیون فوتبال افتاده و محسن قهرمانی هم به همین دلیل ۸ ماه محروم شده است. ما هم از این اتفاق ناراحت و متاسف هستیم.

اصفهانیان درباره اینکه اعلام کرده قهرمانی می تواند بعد از گذراندن محرومیتش به قضاوت کردن بپردازد، گفت: ما تابع قانون هستیم و حرفی جز قانون نمی توانیم بزنیم. این موضوع هم بستگی به نظر خود آقای قهرمانی دارد و اگر دوست داشته باشد بعد از محرومیت قضاوت کند، طبق قانون نمی توانیم جلوی او را بگیریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات