عضو شورای فنی و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است گزینه ای بهتر از رسول خادم برای سرمربی گری تیم ملی وجودنداشت.

به گزارش افکارنیوز ، منصور برزگر پس از انتخاب رسول خادم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: من نه تابع احساسم و نه به کسی وابسته هستم ولی معتقدم در حال حاضر هیچ کس بهتر از رسول خادم برای سرمربی گری تیم ملی وجود نداشت و از این انتخاب خوشحالم.

عضو شورای فنی کشتی آزاد ادامه داد: ملی پوشان به خادم عادت کرده اند و از نظر روحی به او اعتماد و از نظر فنی اعتقاد دارند. اگر کس دیگری در این شرایط سرمربی تیم ملی می شد تا با شرایط آشنا شود و کار را شروع کند تیم متلاشی می شد. ملی پوشان از خادم حرف شنوی دارند و او اعتماد به نفس خوبی به کشتی گیران داده است.

برزگر همچنین درباره تداخل وظایف ریاست فدراسیون خادم با سرمربی گری اش در تیم ملی گفت: خادم برنامه ریزی خود را انجام داده و تقسیم کار کرده. با حضور حیدری به عنوان نایب رییس و انتخاب دبیر فدراسیون مشکل خاصی به وجود نمی آید. انتخاب خادم در این شرایط بهترین انتخاب بود و شاید اگر کس دیگری سرمربی می شد این اتحادی که اکنون در کشتی به وجود آمده از بین می رفت. ما هرچه فکر کردیم گزینه ای مناسب تر از خادم به ذهن مان نرسید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات