میلان در ادامه نتایج ضعیف خود در سری A در خانه ساسولو متحمل شکست سنگینی شد.

به گزارش افکارنیوز ، هفته نوزدهم رقابت های سری A ایتالیا شب گذشته (یکشنبه) با یک دیدار ادامه یافت که در آن میلان در خانه ساسولو با نتیجه پر گل چهار بر سه شکست خورد تا همچنان در رده یازدهم جدول باقی بماند.

میلان که در این فصل نتایج خوبی در سری A نگرفته بازی را هجومی شروع کرد و در همان ۱۳ دقیقه نخست به دو گل دست یافت. روبینیو در دقیقه ۹ و ماریو بالوتلی در دقیقه ۱۳ برای میلان مهمان گلزنی کردند، اما میزبان تازه صعود کرده به سری A به خود آمد و موفق شد چهار بار دروازه میلان را باز کند. هر چهار گل ساسولو را در این دیدار دومنیک براردی به ثمر رساند تا مرد نخست این دیدار لقب گیرد. البته میلانی ها در دقایق پایانی از سنگینی شکست کاستند و موفق شدند با گل ریکاردو مونتولیوو در دقیقه ۸۸ یکی از گل های خورده را جبران کنند تا این دیدار در نهایت با چهار بر سه به سود ساسولو به اتمام برسد.

میلان در حالی در رده یازدهم جدول باقی ماند که ممکن است با نتایجی که امشب در بازی های باقی مانده هفته نوزدهم در سری A رقم خواهد خورد به رده سیزدهم جدول سقوط کند.

امشب (دوشنبه) پرونده هفته نوزدهم سری A با دو دیدار بسته خواهد شد که در آن اینتر در خانه از کیه وو پذیرایی خواهد کرد و سامپدوریا نیز به دیدار اودینزه خواهد رفت.

در جدول رده بندی سری A ایتالیا یوونتوس با ۵۲ امتیاز در صدر قرار دارد. رم با ۴۴ امتیاز در تعقیب این تیم به سر می برد. ناپولی با ۴۲ امتیاز سوم است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات