مدافع پرسپولیس خطاب به دایی؛

بازیکن نیمکت نشین تیم فوتبال پرسپولیس به سرمربی تیمش گفته که به او حق می دهد به ترکیب خط دفاعی دست نزند.

به گزارش افکارنیوز ، علیرضا نورمحمدی به هیچ وجه فکر نمی کرد در نیم فصل دوم به نیمکت ذخیره های پرسپولیس پیچ شود و نتواند حتی در یک بازی هم به میدان برود!

بعد از پایان نیم فصل اول مدافع خوش اخلاق پرسپولیسی ها در رختکن از دوستانش خداحافظی کرد و به آنها گفت در نیم فصل دوم تیم دیگری ملحق خواهد شد.

اما بعد از جدایی محمدرضا خانزاده مسئولان پرسپولیس از نورمحمدی خواستند در این تیم بماند و برای حضور در ترکیب ثابت با بقیه بازیکنان رقابت کند.

نورمحمدی نیز تنها به درخواست دایی و به احترام سرمربی تیم ترجیحا تا پایان فصل در پرسپولیس ماندگار شده اما طبیعی است که این بازیکن از شرایط موجود به هیچ وجه راضی نباشد و او این موضوع را بارها درجمع دوستان و بازیکنان نیز بر زبان آورده است.

البته نورمحمدی خیلی منطقی با موضوع نیمکت نشینی اش برخورد کرده و می گوید: «من هم اگر جای علی دایی بودم سیدجلال حسینی و محسن بنگر را به عنوان مدافعین ثابت در ترکیب می گذاشتم واقعا این دو نفر عالی کار کردند و مربیان نباید هم به خط دفاع دست زده و ارنج را تغییر دهند اما من هم بازیکن نیمکت نشین نیستم و فکر می کنم باید به تیمی می رفتم که بتوانم مهره فیکس شوم. »

اما علی دایی بعد از رفتارهای منطقی نورمحمدی با او جلسه ای خصوصی گذاشت. دایی از اینکه او برعکس بیشتر بازیکنان مصاحبه های جنجالی نکرده و در سکوت کارش را ادامه می دهد تشکر کرد.

حتی سرمربی سرخ ها در جمع بازیکنان خصوصیات اخلاقی نورمحمدی را مثال زد و گفت بعضی ها از علیرضا یاد بگیرند که علی رغم نیمکت نشینی های سریالی هیچ حرفی علیه تیم و باشگاه نزده است.

طی چند وقت اخیر بازیکن نیمکت نشین پرسپولیس به خبرنگارانی که خواهان مصاحبه با او بودند گفت انشاءالله هر وقت بازی کردم برای مصاحبه در خدمتتان هستم! وقتی بازی نمی کنم چه حرفی برای گفتن دارم. بهتر است با بازیکنانی مصاحبه کنید که فیکس بازی می کنند و در جریان بازی ها هستند.

همچنین زمانی که دایی با نورمحمدی صحبت کرد این بازیکن خطاب به سرمربی گفت: «به شما حق می دهم، سیدجلال و بنگر خوب کار کردند. اگر من هم جای شما بودم دست به ترکیب خط دفاع نمی زدم، با این حال ناامید نیستم و تلاش می کنم بالاخره به جایگاهم برسم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات