محمد رویانیان:

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تا بازی با استقلال در روز جمعه حق هیچگونه مصاحبه ای را ندارند، استقلالی ها با جو سازی آرامش ما را بر هم می زنند.

به گزارش افکارنیوز ، رویانیان مدیر پرسپولیس در خصوص شرایط تیم اش مقابل استقلال تهران اظهار داشت: شرایط روحی و روانی ما خوب است و ما کاری به نتیجه بازی با فولاد خوزستان نداریم ما سعی می کنیم در این چند روز باقی مانده سرنوشت تیم را فراهم و به فکر بازی آینده باشیم.

وی در ادامه افزود: قطعا با تمرینات و تلاش های بازیکنان در این چند روز، جمعه برنده بازی دربی خواهیم شد.

رویانیان در خصوص جو سازی استقلالی ها نیز تصریح کرد: ما در زمین حرفمان را خواهیم زد و خارج از زمین کاری به مسائل حاشیه ای نداریم ما همیشه ثابت کرده ایم در زمین بازی پیروز هستیم و خارج از زمین کاری به مسائل حاشیه ای نداریم. استقلالی ها این روزها با مصاحبه ها و جو سازی های اخیر می خواهند آرامش تیم ما را به هم بزنند ولی باید اعلام کنم که آرامش تیم ما با چنین حرف هایی به هم نخواهد خورد زیرا ما در دربی حرفمان را خواهیم زد و برنده روز جمعه خواهیم بود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص مصاحبه ی بازیکنان تیمش گفت: بازیکنان ما تا روز پیش از بازی دربی عملا حق هیچ گونه مصاحبه ای را ندارند و این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که آرامش تیم ما حفظ شود و تیم در روز های حساس دربی وارد حاشیه نشود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات