مشاور رسانه ای مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از انتشار تصویر بازیکنان این تیم روی جلد روزنامه منتسب به باشگاه پرسپولیس گفت: ما شب قبل تصویر منشوری ۷ بازیکن پرسپولیس را داشتیم ولی به خاطر رسالت مطبوعاتی خود آن را منتشر نکردیم.

به گزارش افکارنیوز ، محمد سررشته داری   ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: اولا ما اطلاع داشتیم که آنها می خواهند در آستانه دربی طبق روال ماه های گذشته مسایل غیر فوتبالی را مطرح کنند و از این طریق به فدراسیون فوتبال و دیگر ارگان های برگزاری مسابقات فشار وارد کنند. برای همین ۱۹ بند را نوشتیم تا افکار عمومی متوجه شوند که همه اتفاقات رخ داده کاملا فوتبالی بوده و اینطور نیست که مسئولان باشگاه پرسپولیس آن را به غیر فوتبال ربط داده اند.

وی با اشاره به تصویری از بازیکنان استقلال که روز دوشنبه روی جلد روزنامه پیروزی منتشر شده است، گفت: در این باره عمران زاده شکایت کرده است و باید عنوان کنم شب قبل از آن ما تصویر منشوری ۷ بازیکن پرسپولیس در حال قلیان کشیدن را در اختیار داشتیم ولی رسالت مطبوعاتی و وجدان حفاظت از فوتبال ما اجازه نداد تا این کار را انجام دهیم چرا که بازیکنان پرسپولیس هم از این مرز و بوم هستند و نباید به خاطر یک بازی فوتبال و دربی همه مسایل را زیر پا بگذاریم. ما این کار را انجام ندادیم و نخواهیم داد.

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: خواهشی که از رسانه ها دارم این است که ما را با هم مقایسه نکنند چرا که اصلا درست نیست. آنچه که ما نوشتیم نه تهمت بود و نه افترا که کار را به دادگاه بکشاند. تمامی مواردی که ما مطرح کردیم فوتبالی بوده ولی همه ادعای آنها تهمت است که به احترام هواداران این باشگاه در شرایط کنونی اقدامی انجام نمی دهیم چون می خواهیم دربی زیبایی را شاهد باشیم.

سررشته داری افزود: خواهش من از رسانه ها این است که مطالب ما و آنها را بار دیگر مرور کنند تا متوجه شوند همه مطالب ما فوتبالی بوده ولی حرف های آنها غیرمستدل و غیر فوتبالی است. بنابراین خواهش می کنم که همه را روی یک ترازو قرار ندهند. متاسفانه برخی از افرادی که غیر فوتبالی هستند ادبیات غیر فوتبالی را وارد این جریان کرده اند.

وی همچنین گفت: ما در مطلب خود سوال هایی را محترمانه مطرح کردیم. مگر نه اینکه آقای صادقیان چهار با آرنج خود بازیکنان را مورد حمله قرار داده بود بنابراین سوال ما این است که چرا این بازیکن اخراج و محروم نشد و تنها یک جلسه محرومیت برای وی صادر کردند؟ خواهش ما این است که دوستان جوسازی نکنید و بیایید فوتبال بازی کنید تا مردم را شاد کنید. برنده و بازنده دربی برای همه مهم است ولی مهم تر این است که در داخل میدان مردانه بازی کرد نه اینکه با تهمت و افترا به جنگ حریف رفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات