به درخواست دروازه بان استقلال صورت گرفت

دروازه بان تیم فوتبال استقلال در تماس با مدیرعامل این باشگاه از وی خواست تا هرگونه عکس مجاز و غیرمجاز از بازیکنان رقیب در روزنامه استقلال منتشر نشود.

به گزارش افکارنیوز ، پس از حرکتی که صبح امروز صورت گرفت و مسئولان روزنامه طرفدار باشگاه پرسپولیس عکس دو بازیکن تیم استقلال را با قلیان روی جلد منتشر کردند اینبار روزنامه هواداری باشگاه استقلال که البته سردبیری آن برعهده علی فتح الله زاده است قصد داشت آن حرکت را تلافی کند و چند عکس منتشر شده در صفحات محلی و سایت های اینترنتی را روی جلد روزنامه استقلال جوان چاپ کند به همین دلیل سید مهدی رحمتی دروازه بان و کاپیتان تیم استقلال در تماس با فتح الله زاده از وی خواست از این عمل جلوگیری شود.

رحمتی در تماس با مدیرعامل استقلال از وی خواهش کرد با توجه به فاصله نه چندان زیاد تا دیدار با پرسپولیس و در راستای آنکه حرکت پرسپولیسی ها به این شکل تلافی نشود عکسی از بازیکنان پرسپولیس در روزنامه استقلال جوان منتشر نشود.

فتح الله زاده نیز ضمن تشکر از رحمتی که به نمایندگی از تیم استقلال با وی تماس گرفته بود با این درخواست موافقت کرد تا به این ترتیب جنگ رسانه ای دو روزنامه هواداری در فاصله کمتر از چهار روز تا دربی ۷۸ به پایان برسد.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس روز جمعه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات