به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نویی در خصوص پیش بینی اش از دربی روز جمعه اظهار داشت: «در ابتدا باید بگویم که یکسری بیانیه ها در حال رد و بدل شدن میان دو باشگاه است که این در شأن فوتبال ما نیست و من هم کاری ندارم که چه کسی این کار را شروع کرده است و چه کسی آن را ادامه داده است. به نظر من همه دنیا از فوتبال لذت می برند و تنها جایی که مردم از فوتبال لذت نمی برند ایران است. »

قلعه نویی افزود: «فقط ما بلدیم به هم تهمت بزنیم و نسبت به هم حسادت کنیم و وقتی بیرون گود هستیم کارهایی بکنیم که به نفع فوتبال نباشد. امیدوارم مسائلی که فوتبال ما را به این روز انداخته است هرچه زودتر از کنار فوتبال دور شود. این بیانیه نویسی ها هم از بین برود. »

سرمربی استقلال که در حال پخش زنده مراسم اهدا توپ طلا روی خط تلفنی شبکه ورزش آمده بود، درباره اینکه به نظر او امسال کدام بازیکن بهترین بازیکن جهان خواهد شد اظهار داشت: «ما ایرانی ها احساسی هستیم و دوست داریم که مسی بهترین بازیکن جهان شود اما از آنجایی که ریبری در موفقیت های بایرن مونیخ نقش زیادی داشته. »

وی ادامه داد: «من قلباً دوست دارم ریبری بهترین بازیکن جهان شود چرا که تکراری بودن انتخاب بهترین بازیکن جهان هم از بین می رود. البته مسی امسال مصدومیت هایی داشته و آن شرایطی که در گذشته داشت را ندارد؛ اما کریس رونالدو هم سال خوبی را پشت سر گذاشت، اما در مجموع دوست دارم ریبری بهترین بازیکن جهان شود. »

سرمربی استقلال تاکید کرد: «ما ایرانی ها دوست داریم بازیکنان تکنیکی بهترین بازیکنان جهان شوند. تکنیکی که مسی دارد با تکنیکی که رونالدو دارد متفاوت است و از آنجایی که مسی قد کوتاهتری دارد بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، اما هرکدام از این سه نفر بهترین بازیکن جهان شود به نظر من حقش بوده است. »

قلعه نویی درباره انتخاب یوب هاینکس به عنوان بهترین مربی جهان در سال ۲۰۱۳ اظهار داشت: «من در گزینه هایم انتخابم یوب هانکس بود و گزینه من بهترین مربی جهان شد. او مربی است که سالیان سال هرکجا بوده نتایج خوبی داشته و تداوم زیادی در کارهایش داشته است. هاینکس مربی اخلاق گرا و بدون حاشیه ای بود که در همه دوره ها بی حاشیه کار کرد و به نظرم قبل از اینکه بهترین مربی جهان باشد مربی اخلاق گرا و اخلاق مداری است که من هم به او تبریک می گویم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات