پرونده قلیان کشیدن اعضای تیم زیر ۲۲ سال در کیش همچنان در ابهام باقی مانده است و تقصیرها گردن آیت اللهی افتاده است.

به گزارش افکارنیوز ، ماجرای قلیان کشیدن اعضای تیم زیر ۲۲ سال و اعلام اسامی پیام صادقیان و محسن مسلمان و سپس تکذیب آن، در این هفته هم سوژه برنامه ۹۰ بود که حجت الاسلام علیپور، دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال و علی منصوریان، سرمربی پیشین تیم زیر ۲۲ سال در این مورد توضیحاتی را بدین شرح ارائه دادند:

* علیپور: بعد از مطرح شدن این موضوع در برنامه ۹۰ هفته گذشته با دستور آقای کفاشیان این پرونده در دستور کار ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال قرار گرفت و ۳ مصوبه به دست آمد. یکی از آنها در مورد کادر مدیریتی تیم بود، چرا که بازیکنان باشگاه ها امانتی نزد گروه سرپرستی و کادر فنی این تیم بودند و به همین دلیل در مورد ۳ نفر از این گروه تصمیم لازم اتخاذ شد و با تایید رئیس فدراسیون رای در مورد آنها ابلاغ شد.

مصوبه دیگر در مورد بازیکنان بود که هیچ نامی از بازیکنی برده نشد و اینکه این نفرات چه کسانی بودند هنوز معلوم نشده و در دست پیگیری قرار دارد.

* علیپور (در پاسخ به منشا اعلام نام صادقیان و مسلمان) : آیت اللهی برای من پیامکی ارسال کرده بود تا جواب یکی از سایت های خبری را بدهم و این بعد از زمانی بود که نام صادقیان و مسلمان روی سایت دیگری اعلام شده بود و آیت اللهی برای تایید، خبر دوستان را به من به عنوان دبیر و سخنگوی کمیته اخلاق ارجاع داد.

* علیپور در تذکر به ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس: به این ۲ باشگاه می گویم که قبل از دربی وارد تناقضات رسانه ای نشوند و این اسامی را مطرح نکنند. این وظیفه باشگاه ها است که مراقب بازیکنان خودشان باشند، چراکه بعد از دربی در صورتی که تخلفی در این حوزه دیده شود بدون هیچ ملاحظه ای با آن برخورد می شود.

* در مورد این پرونده هم قصد داریم بازیکنان متخلف و مدیران باشگاه های شان را فرا بخوانیم از آنها برای عدم تکرار این حرکات تعهد بگیریم.

* منصوریان: هفته گذشته موضوع قلیان کشیدن اعضای تیم در برنامه ۹۰ مطرح شد. متاسفانه در آن برنامه برخی دوستان از جنس خودمان در جزیره کیش امانتداری نکردند و این موضوع را که می شد به رئیس فدراسیون اطلاع داده شده و درون خانواده حل شود را به بیرون کشاندند تا شاهد این آسیب ها باشیم.

بیشتر بازیکنان تیم زیر ۲۲ سال در فاصله ساعت ۲۰: ۱۵ تا ۲۲: ۱۵ هتل را ترک کردند و در این میان اشتباهی از جوانان زیر ۲۱ سال که جائزالخطا هم هستند صورت گرفت اما در این میان دوستان ما در کیش هم امانتدار نبودند و این مسائل را به برنامه ۹۰ کشاندند. من شنیدم که در اهواز به صادقیان و مسلمان توهین شده است که باید از این ۲ جوان دفاع کنیم.

* علیپور (در پاسخ به این سوال که گفته شده اتفاقات رخ داده فراتر از قلیان کشیدن بوده است) : در این زمینه ادعاهایی مطرح شده که ما هم از افراد ناقل آن خواسته ایم تا همه مستندات خود را ارائه دهند و اگر بحثی است باید جدی برخورد کنیم. فدراسیون در این مسئله جامع و بدون حاشیه برخورد می کند.

* منصوریان: از آیت اللهی (نایب رئیس فدراسیون فوتبال) گلایه دارم که باید امانتدار می بود. لازم نبود با این عجله نام ۲ جوان مطرح و آبروی آنها ریخته شود. وقتی آبرویی ریخته می شود جمع کردنش سخت است. حتی شنیدیم شب گذشته یک ماشین مقابل این ۲ بازیکن ترمز کرده و به آنها توهین کرده است. این حاصل اشتباه در اعلام اسامی این ۲ نفر است. من از آیت اللهی شناخت چندانی ندارم و نمی دانم به چه دلیلی این کار را کرده است.

* منصوریان (در مورد اضافه شدن ابارشی پزشک محروم شده تیم زیر ۲۲ سال به این تیم در عمان) : آنطور که شنیدم ابارشی قرار بوده یک روز بعد از تیم به عمان برود اما من در جریان مسائل این تیم نیستم.

* منصوریان (درباره ابارشی پزشک و جزئی سرپرست سابق تیم زیر ۲۲ سال) : نمی دانم ابارشی چرا محروم شده است؟ این اجحاف در حق او بوده است و در مورد جزئی هم باید بگویم که او همراه من در تهران بود و نمی دانم چرا این اندازه هجمه به او شده است. زمانی که جزئی سرپرست تیم نوجوان شد هیچ بحثی نبود اما وقتی به تیم زیر ۲۲ سال آمد، عنوان کردند که در حد سرپرستی نیست. واقعاً نمی دانم این ۲ نفر چرا محروم شده اند؟

* علیپور: آیت اللهی در عمان است و خط او خاموش است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات