آنالیزور تیم فوتبال استقلال بر این باور است تیم پرسپولیس در دربی روز جمعه کار دشوارتری نسبت به این تیم دارد. وی در این باره گفت: پرسپولیس بازیکنان جوانتری دارد و به همین خاطر تحت فشار بیشتری قرار خواهد گرفت.

به گزارش افکارنیوز، شاهرخ بیانی در خصوص مسایلی حاشیه ای که در روزهای اخیر بین دو باشگاه پیش آمده است، عنوان کرد: نباید این بحث ها را شروع می کردند. البته تا آنجا که من می دانم پرسپولیس این ماجرا را شروع کرد. آنها مسایلی را در خصوص تیم ملی و بازیکنان مطرح کردند و پس از آن هم عکسی را روی جلد روزنامه خود منتشر کردند که در شان فوتبال ما نبوده است.

وی اضافه کرد: حاشیه ها قبل از دربی قشنگ است ولی نباید به بازیکنان و تیم ها لطمه بزند. حاشیه اگر در خصوص برد و باخت باشد خوب است ولی دو سال است که می بینیم به راحتی توهین می کنند و همه مسایل را زیر سوال می برند. همانطور که ورزشکاران به دیگران احترام می گذارند خودشان هم دوست دارند که به آنها احترام گذاشته شود. اگر کسی مشکلی دارد نباید او را خراب کرد.

پیشکسوت تیم استقلال ادامه داد: شاید اگر من خودم هم سه سال پیش اشتباهاتی را مرتکب می شدم دیگر آن را تکرار نمی کنم چون تجربه ام بیشتر شده است. ما باید جوان ها را ارشاد کنیم و به او بگوییم که پرسپولیس و استقلال یا تیم ملی از چه جایگاهی برخوردار است نه این که او را تخریب کنیم.

بیانی با تاکید بر اینکه حواشی اخیر روی این بازی تاثیر خواهد گذاشت، گفت: عکسی که روزنامه پیروزی روی جلد خود کار کرد خیلی کار زشتی بود. رحمتی بازیکن تیم ملی بوده و باید احترامش حفظ شود. همیشه می گویند اگر کسی کاری را انجام داده آن را نادیده بگیریم تا آبرویش حفظ شود ولی دوستان به خاطر ۳ امتیاز دست به هر کاری می زنند. من حتی رفتاری که توسط فولادی ها هم سر زد را دیدم ناراحت شدم. ما باید شان بازیکنان را حفظ کنیم.

وی در بخش دیگری از حرف هایش به کاهش تماشاگران فوتبال اشاره کرد و یادآور شد: از وقتی بحث محسن قهرمانی در فوتبال پیش آمد تماشاگر کم شده است. مردم وقتی فکر کنند که نتایج پشت پرده تعیین می شود دیگر به استادیوم نمی آیند. اگر کسی خلافی مرتکب شده نباید اسم او را بیاورند ولی او را عادلانه مجازات کنند.

بیانی همچنین گفت: این احکامی که دادند هم مثل مربیان فوتبال چند سال پیش است که گفتند فلانی خلافی مرتکب شده ولی می تواند در لیگ یک مربیگری کند. اگر کسی واقعا خلاف کرده که باید تا آخر عمر محکومش کرد. همه آرای آقایان بر اساس لابی و رفاقت صادر می شود و برای همین است که خلافکارهای اصلی هیچ وقت مشکلی پیدا نمی کنند. به قول آقای سیار در یک سبد بین ۱۰۰ تا سیب ممکن است یک سب گندیده وجود داشته باشد ولی همه که خلافکار نیستند. به نظرم تا زمانی که این احکام را صادر می کنیم اتفاقی رخ نخواهد داد.

آنالیزور تیم استقلال در خصوص دربی روز جمعه گفت: من در ۱۵ دربی حضور داشتم. این بازی با تمام دیدارهایی که در طول فصل انجام می گیرد فرق می کند. بازیکنان وظایف ویژه ای دارند و هیچ کس نمی خواهد طرفدارانش با ناراحتی به منزل بروند. اولین فاکتور این دیدار این است که بازنده نباشیم.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: در این بازی تنها یک یا دو موقعیت آن هم روی اشتباهات بازیکنان حریف به دست می آید و تیمی که از نظر روحی وضعیت بهتری داشته باشد می تواند از فرصت ها استفاده بهتری کند. هم استقلال و هم پرسپولیس نمی خواهند در این بازی بازنده باشند برای همین ابتدا برای گل نخوردن به میدان می روند و پس از آن به دنبال زدن گل هستند.

بیانی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال به یک امتیاز این بازی راضی است، عنوان کرد: ما چهار امتیاز بیشتر از پرسپولیس داریم و ابتدا به دنبال گل نخوردن خواهیم بود و زمانی که بر بازی سوار شویم در پی گلزنی خواهیم بود. در دربی بازیکنان باتجربه بهتر کار می کنند و به نظرم پرسپولیس به خاطر اینکه بازیکنان جوانتری دارد بیشتر تحت فشار است. البته آنها بازیکنانی مثل حسینی را هم دارند که در دربی هم خیلی خوب کار می کند. در استقلال هم همیشه جباری و مجیدی خوب بودند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات