اتهام خبرچینی به هافبک جوان پرسپولیس

کفشگری با بغض از القابی که بقیه اعضای تیم به او داده اند گله کرده و از این که اعضای تیم او را خبرچین دایی می دانستند پیش حسینی شکایت برد.

گروه ورزشی - معضل بروز جاسوس در باشگاهی فوتبال، یکی از مشکلات قدیمی و کلیشه ای فوتبال ایران است که در باشگاه های فوتبال جریان دارد. به ویژه اینکه برخی از بازیکنان مسیر حضور در ترکیب اصلی و دردانگی نزد سرمربی تیم ملی را خبرچینی می دانند و قصد دارند تا از این راه می انبر خیلی زود به اهداف خود برسند!

به گزارش افکارنیوز ؛ در همین رابطه طی چند وقت اخیر برخی از روابط و اتفاقات بیرونی و درونی بازیکنان پرسپولیس به طور کامل و بدون کم و کاست به گوش علی دایی می رسد و او در همین رابطه بار ها و بار ها به بازیکنانش تذکر داده است. اتفاقی که به قول بازیکنان تنها می تواند محصول فعالیت یک جاسوس باشد که در مجموعه پرسپولیس فعالیت می کند! از همین رو برخی از بازیکنان پرسپولیس به مهرداد کفشگری هافبک آرام و جوان پرسپولیس مشکوک هستند که روابط خیلی خوبی با دایی دارد و البته بازی کردنش در ترکیب اصلی سرخ ها نیز غیرمنتظره به نظر می رسد.

اتهامی که به گوش کفشگری رسیده و حسابی این هافبک جوان را ناراحت و دلخور کرده است. در همین رابطه کفشگری در پایان یکی از تمرینات پرسپولیس چند دقیقه ای با سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ ها خلوت کرد و در این رابطه با او به گفتگو پرداخت. کفشگری با بغض از القابی که بقیه اعضای تیم به او داده اند گله کرده و از این که اعضای تیم او را خبرچین دایی می دانستند پیش حسینی شکایت برد. اتفاقی که سبب شد تا حسینی به نوعی از او دلجویی کند و به بقیه بازیکنان مخصوصا اتهام واردکنندگان تاکید کند که هوای کفشگری را بیشتر داشته باشند!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات