مدیر برنامه های جواد نکونام گفت: این بازیکن هنوز به هیچ تیمی ملحق نشده است.

به گزارش افکارنیوز ، در حالی که سایت خبری الوکره از پیوستن جواد نکونام با قراردادی ۴ ماهه به تیم الکویت خبر داده بود، محمودرضا فاضلی مدیربرنامه های این بازیکن اظهار داشت: به هیچ عنوان قراردادی میان باشگاهی با جواد نکونام منعقد نشده و او به هیچ تیمی ملحق نشده است. ارقام و اعداد مربوط به قرارداد او و مدت قراردادش هم درست نیست چرا که هنوز قراردادی ثبت نشده است.

وی در مورد اینکه مقصد نکونام تیم های عربی است یا او به پیشنهاداتش از ترکیه و چین هم فکر می کند تصریح کرد: به احتمال زیاد به لیگ های عربی خواهد رفت چرا که مسابقات در چین و ترکیه زمان بیشتری طول خواهد کشید.

مدیر برنامه های جواد نکونام یادآور شد: مذاکرات درباره قرارداد جدید این بازیکن ادامه دارد و تا فردا تیم جدید نکونام مشخص خواهد شد.

فاضلی درباره اینکه تیم جدید نکونام در نهایت قطری خواهد بود یا کویتی پاسخ داد: اجازه دهید کارها انجام شود و تصور می کنم تا فردا به نتیجه برسیم.

وی در مورد وضعیت رضا قوچان نژاد گفت: با باشگاه استانداردلیژ صحبت کرده ایم ضمن آنکه قوچان نژاد چندین پیشنهاد دیگر از لیگ های مختلف دارد که آنها را بررسی می کنیم و با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات زمستانی به تازگی آغاز شده در حال مذاکره هستیم تا تیم او مشخص شود اما زمان کافی برای اتخاذ بهترین تصمیم وجود دارد.

فاضلی که مدیر برنامه های چندتن از بازیکنان سرشناس اروپایی است درباره احتمال معاوضه گوندوگان و بنزما میان دورتموند و رئال مادرید خاطرنشان کرد: فصل نقل و انتقالات زمستانی به تازگی آغاز شده اما به طور قطع این معاوضه در مدت نقل و انتقالات زمستانی نخواهد بود و بعد از ژانویه درباره آن مذاکره خواهیم کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات