حسینی:

فدراسیون فوتبال نسبت به اظهارنظر یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال مبنی بر این که جدایی نکونام از استقلال با نظر کی روش انجام شده است به شدت واکنش نشان و این مساله را به کمیته انضباطی ارجاع داد.

به گزارش افکارنیوز ، امیرحسین حسینی در واکنش به اظهارنظر یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال مبنی بر این که انتقال نکونام از استقلال به کویت با نظر کارلوس کی روش انجام شده است، خطاب به حسن زمانی گفت: جای تعجب دارد که شما عضو هیات مدیره باشگاه پر طرفداری مثل استقلال هستید و نمی دانید که نزدیک بازی مهمی مثل داربی و مسابقات پایان فصل نباید مسائلی را که برای تیم تان حاشیه درست می کند عنوان کنید.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: این مساله در حیطه وظایف شما به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیست و اگر تجربه بیشتری در زمینه فوتبال داشتید می دانستید که باید این مسائل را از طریق هیات مدیره در اختیار مدیرعامل قرار دهید تا او به صورت مکتوب به فدراسیون اطلاع دهد، نه این که به صورت سر گشاده در رسانه ها آن را مطرح کنید.

وی هم چنین گفت: خروج هر بازیکن به مقصد هر کشوری که باشد به فدراسیون و سازمان لیگ ارتباطی پیدا نمی کند و جهت تاکید و یادآوری می گویم که اگر به موضوع نقل و انتقالات بازیکنان به لحاظ فنی هم نگاه کنیم نه تنها به فدراسیون و سازمان لیگ ارتباطی ندارد، بلکه در حیطه وظایف شما هم نیست! امیدوارم طوری صحبت نکنید که این طور استنباط شود که می خواهید مشکلات داخلی باشگاه تان را به سمت تیم ملی انتقال دهید.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: این مساله را به طور کامل در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون قرار داده ایم و از آنها خواسته ایم که زمانی را به کمیته دعوت کنند تا اگر ادله ای برای اثبات گفته شان دارند ارائه دهند. ضمن این که تاکید کی روش و کادر فنی تیم ملی این بوده که بازیکنان ملی پوش از بیستم فروردین سال ۹۳ در اختیار تیم ملی باشند، در حالی که اگر بازیکنی به خارج از ایران برود دیگر اختیارش در دست فدراسیون و سازمان لیگ نیست.

وی افزود: مطمئن باشید که انتقال نکونام و سایر بازیکنان ارتباطی به کادر فنی تیم ملی ندارد، چرا که حتی ممکن است این انتقال به ضرر کادر فنی باشد.

حسینی هم چنین گفت: زمانی باید در آینده ای نزدیک ادله خود را به کمیته انضباطی ارائه کند. همه می دانند که مسابقات پایان و شروع هر فصل تاثیر زیادی در موفقیت تیم ها دارد. بنابراین خواهش می کنم که مسئولان تیم ها در اظهار نظرهای خود دقت بیشتری داشته باشند.

وی در پایان گفت: فدراسیون در آستانه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به شدت نسبت به این گونه مصاحبه ها و تهمت زنی ها حساس است. امیدوارم مسئولان باشگاه ها با طرح این گونه مسائل برای باشگاه خود مشکل ساز نشوند. باز هم تاکید می کنم که آن عضو هیات مدیره باشگاه استقلال باید دلایل خود را آماده کند و در آینده ای نزدیک به کمیته انضباطی ارائه دهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات