نیکبخت فیکس شد

قلعه نویی به نیکبخت توصیه کرده تا از منظر بدنی و البته روانی خود را مهیای بازی روز جمعه کند چون یکی از بازیکنان اصلی استقلال خواهد بود!

گروه ورزشی - علیرضا نیکبخت واحدی ستاره چپ پای استقلال یکی از بازیکنانی است که با توجه به عملکرد نومیدکننده اش در فصل جاری جزو حلقه بازیکنان مورد وثوق سرمربی تیمش نیست و بیشتر نقش پر کردن لیست استقلال و نیمکت گرم کن را در فصل جاری بازی کرده و تنها در روزهایی به میدان رفته که دست امیر به شدت در پوست گردو بوده و در حقیقت چاره ای نداشته.

به گزارش افکارنیوز ؛ نیکبخت در بازی هفته گذشته برابر استقلال خوزستان نیز به واسطه کمبود بازیکن بالاجبار در ترکیب اصلی آبی ها قرار گرفت و آنقدر ضعیف بازی کرد که قلعه نویی علناً از او انتقاد کرد و چندین بار بعد از توپ لو دادن سری به نشانه تاسف تکان داد تا نیکی اولین تعویض استقلال در این بازی لقب بگیرد.

با وجود این نمایش ضعیف همه تصور می کردند که سرمربی آبی ها تا مدت ها به چپ پای تیمش بازی ندهد اما در کمال تعجب قلعه نویی برای دربی جمعه به نیکبخت آماده باش داده و ظاهرا قصد دارد نیکبخت در ترکیب اصلی به میدان بفرستد!

قلعه نویی به نیکبخت توصیه کرده تا از منظر بدنی و البته روانی خود را مهیای بازی روز جمعه کند چون یکی از بازیکنان اصلی استقلال خواهد بود! به نظر می رسد که تجربه بالای نیکبخت سبب شده تا قلعه نویی چنین تصمیمی بگیرد. او تاکنون با پیراهن دو تیم ۱۹ بار دربی را تجربه کرده و در صورت حضور در دربی جمعه به رکورد ۲۰ بازی خواهد رسید و با رکورد علی پروین اسطوره قرمز ها برابری خواهد کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات