چه کار می توانم کنم، پول نیست واقعا. هر کس دوست دارد بماند و هر کس هم دوست ندارد برود. من جلوی کسی را نمی گیرم و حرفی نمی زنم

به گزارش افکارنیوز ، مشکلات مالی پرسپولیس باعث شده تا بازیکنان این تیم در آستانه دربیدست به اعتصاب زده و تمرین نکنند. داستان از چک هایی شروع شد که امروز پاس نشد. این چک ها در اختیار خیلی از بازیکنان پرسپولیس بود که امروز برگشت خورد. پولی در حساب باشگاه نبود تا به بازیکنان پرداخت شود. به همین خاطر آنها تصمیم گرفتند تمرین نکنند تا شاید مشکلات با این تهدید برطرف شود.

بازیکنان به رختکن رفتند و رویانیان و دایی هم پشت سر آنها آمدند. رویانیان که قرار بود چک های بازیکنان را پاس کند در انجام وظیفه خود ناتوان ماند اما این هم دلیل نبود تا او روبروی اعتصاب بازیکنان نرمش نشان دهد و به آنها حرفی نزند. رویانیان در رختکن و خطاب به بازیکنان پرسپولیس گفت: «پول نیست و فکر کنم به همین دلیل ناراحتید. چه کار می توانم کنم، پول نیست واقعا. هر کس دوست دارد بماند و هر کس هم دوست ندارد برود. من جلوی کسی را نمی گیرم و حرفی نمی زنم»

اینجا بود که علی دایی شروع کرد به صحبت. او که شرایط تیمش را پرالتهاب می دید از بازیکنان درخواستی کرد. او خطاب به آنها گفت: «به خاطر من همه چیز را تمام کنید تا دربی برگزار شود. بعد از دربی اگر تا شنبه پولتان را ندادند اعتصاب کنید. آنوقت من هم حرفی نمی زنم و از شما نمی خواهم که تمرین کنید»

در همین حین بود که بازیکنان لب به سخن گشودند و بحث دایی را به میان کشیدند. آنها متفق القول گفتند: «تمرین نکردیم، چون قرار بود چک مان پاس شود. الان هم به خاطر شما (منظور علی دایی بود) تمرین می کنیم تا دربی را ببریم. بعد از دربی اگر پولمان را نداند دیگر نه تمرین خواهیم کرد و نه بازی»

این بود خلاصه ای از اتفاقات رختکن پرالتهاب درفشی فر در آستانه دربی ۷۸. به نظر شما آیا پرسپولیس، دربی را با خوبی و خوشی به پایان خواهد برد؟
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات