بازیکن سابق و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی دایی تیم جوان و خوبی را امسال بسته است که از درون دروازه تا خط حمله همه قوی هستند و به نظر بنده پرسپولیس بازی را یک بر صفر خواهد برد.

به گزارش افکارنیوز ، رضا شاهرودی در مورد دربی اظهار داشت: این دربی با تمام دربی ها فرق می کند دلیل این تفاوت جوان گرایی پرسپولیس است با این جوان گری پرسپولیس آینده موفقی خواهد داشت.

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس تمام بازی های فصل را با انگیزه کار می کنند. علی دایی امسال تیم خوبی را بسته این تیم هرچه جلوتر برود با تلاش بیشتر هماهنگ تر می شود در مقابل، تیم استقلال بوده که تیم خوب و قدرتمندی است که از مربی کاردان سود می برد، امیر قلعه نویی تا به حال خوب کار کرده در کل امیدوارم این دربی با برد پرسپولیس به پایان برسد.

شاهرودی در مورد سوابق دربی خود گفت: دربی های زیادی را در ترکیب پرسپولیس حضور داشتم که ۲ تا از این دربی ها برای من به یادماندنی تر بوده است یکی از این بازی ها هافبک بازی می کردم و هاشمی نصب با هد به استقلال گل زد و آن بازی را یک بر صفر بردیم و دربی خاطره انگیز دیگرم بازی را سه بر یک بردیم و در آن بازی به ادمونک بزیک پاس گل دادم.

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان گفت: در گذشته دربی هایی که برگزار می شد جذاب تر بود و این جذابیت دلیلش رفاقت بازیکنان بود، تعصبی بود که بازیکنان نسبت به پیراهن و تیمشان داشتند تمام این موارد را پول به حاشیه کشانده و همه چیز شده پول، بازیکنان فقط فکر این هستند که قراردادهایشان گرانتر باشد تا کوچکترین اتفاقی می افتد سریع خود را به مصدومیت می زنند و فکر ساق پاهایشان هستند فکر این هستند که آسیب نبینند زمانی که ما بازی می کردیم ۹ بازیکن در تیم ملی حضور داشتند و بالاترین قیمت قراردادمان پانزده تا بیست میلیون تومان بود و تمام تیم به صورت یکپارچه عمل می کرد و منی وجود نداشت.

شاهرودی خاطرنشان کرد: در کل باید بگویم امسال دایی تیم خوبی بسته از دروازه گرفته که نیلسون دروازه بان قوی است تا نوک خط حمله صادقیان، مسلمان، سیدصالحی بازیکنان قوی هستند و اگر خدایی ناکرده سیدصالحی مصدوم شود حاتمی چیزی کمتر از سیدصالحی ندارد و نظر شخصی من این است که پرسپولیس این دربی را با برد یک بر صفر به پایان خواهد برد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات