رضایی البته به دلیل کارت قرمزی که در بازی مس و نفت امیدیه در جام حذفی دریافت کرده بود، نمی توانست در ترکیب مس در بازی روز پنجشنبه برابر نفت آبادان بازی کند.

به گزارش افکارنیوز ، شیث رضایی در باشگاه مس کرمان هم دوام نیاورد و از سوی سرمربی این تیم از تمرین کنار بازیکنان منع شد، اگرچه با وساطت سایرین اواحتمالا دوباره به اغوش تیم برمی گردد.

پرویز مظلومی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی امروز مقابل نفت آبادان در جام حذفی که مسابقه ای دشوار و حساس برای مس کرمان است. این خبر را اعلام کرد و گفت بعد از بازی با ملوان شیث مصدوم شد و پزشک برایش استراحت تجویز کرد اما او بدون هماهنگی و سرخود به تهران رفته است و به این ترتیب من او را در اختیار باشگاه گذاشته ام تا درباره اش تصمیم بگیرند. اگرچه مس در شرایط مناسبی نیست اما پرویز مظلومی روی موضوع انضباط شوخی ندارد. البته یوسف آبادی سرپرست مس دیشب این خبر را تکذیب کرد و گفت شیث برمی گردد چراکه او با مشورت با پزشک تیم، ازاردو رفته است.

مظلومی امیدوار است امروز با پیروزی مقابل نفت آبادان به جمع ۴ تیم پایانی جام حذفی برسد. دیروز در کنفرانس مطبوعاتی گفت: اگر کناره گیری اش به باشگاه کمک خواهد کرد حاضر است این پست را به فرد دیگری واگذار کند با این حال فعلا در مس کرمان بنا بر حمایت از پرویز مظلومی است، مربی ای که اعتقاد دارد تیمش را از این شرایط بیرون می آورد و البته از مربی باتجربه ای مثل مظلومی این توقع هم خیلی عجیب و غریب نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات