سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: «قبل از آن به این که استقلال خوب بازی کند فکر می کنم و البته شخصا به نتیجه دربی جمعه امیدوارم. »

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه​نویی امیدوار است استقلال دربی ۷۸ را ببرد یا حداقل نبازد. فاصله ۴ امتیازی با پرسپولیس برای او حاشیه امنیت خوبی ایجاد کرده اما نمی​خواهد رکورد نباختنش جلوی پرسپولیس شکسته شود.


* خیلی​ها می​گویند شما به خاطر حفظ رکوردتان دنبال مساوی در دربی هستید؟

- اصلا اینگونه نیست. کسانی که این مسائل را مطرح می​کنند با شخص قلعه​نویی مشکل دارند و البته می​خواهند در آستانه دربی به استقلال ضربه بزنند. شما ۱۱ دربی را که من در آن حضور داشتم ببینید و دوباره بررسی کنید. ۲ دربی را که من بردم و در ۸ مساوی هم شاید استقلال در ۲ دربی ضعیف بود. البته این گونه نبود که پرسپولیس هم خیلی خوب باشد.

* مثلا؟

- یادم هست در یک دربی آری​ هان، سرمربی پرسپولیس بود که دربی خوبی از آب درنیامد و البته ما هم خوب نبودیم. همین دربی رفت هم خوب نبود ولی نه آنقدر که رسانه​ها نوشتند و موضوع را بزرگ کردند. بنده شخصا در هیچ دربی ای دنبال مساوی نبوده و نیستم.


* به هر حال شما متخصص دربی​ها هستید.

- نه بابا، ما که سنتی هستیم. خود شما چند بار نوشتید قلعه​نویی سنتی است. حالا اگر یک مربی دیگر این نتایج را با استقلال گرفته بود ۶،۷ بار پوسترش را چاپ می​کردید.


* نتایج که خوب بوده و حتی خیلی خوب. اما قبول دارید استقلال زیبا بازی نمی کند؟

- مگر بقیه زیبا بازی می​کنند؟ !


* خیلی نه ولی از استقلال و پرسپولیس انتظارات بیشتر است.

- نخیر! انتظارات از امیر قلعه نویی زیادی بالاست. همین حالا خیلی ها منتظرند من دربی را ببازم و شروع کنند.


* حالا دربی را چطور می بینید؟

- امیدوارم در درجه اول مردم لذت ببرند و بعد هم نتیجه دست خداست ولی به هر حال ما دوست داریم برنده شویم و هدفمان هم همین است.


* استقلال حتی اگر دربی را ببازد در جدول بالای پرسپولیس است!

- ما اصلا به باخت فکر نمی کنیم. در مورد جدول هم هنوز زود است حرف بزنیم چون بعد از دربی حتی اگر برنده داشته باشد به تیمی جام نمی دهند.


* شما اشاره ای هم به ماجرای قلیان کرده و گویا از عادل دلخور بودید؟

- البته من با کسی مشکلی ندارم ولی این دوستان هستند که با ما مشکل دارند. من می گویم آقای فردوسی پور همان عادل ۱۵ سال قبل باشد. تلویزیونی کردن ماجرای قلیان چه کمکی به فوتبال ما می کند؟ ! آیا مشکلی حل می شود؟ چرا ۴ تا بچه را به اسم قلیان له می کنیم؟ مگر بقیه قلیان نمی کشند؟ ! آن هایی که مرا می شناسند می دانند که خودم به شدت با مسئله قلیان و سیگار مبارزه کرده و می کنم. همواره قبل از دربی به بزرگان تیم می گفتم مراقب جوان تر ها باشید که قلیان نکشند و به موقع بخوابند. بارها گفتم یک فوتبالیست به طور متوسط روزی یکی، دو میلیون می گیرد پس باید مراقبش بود اما این که مسئله را به تلویزیون بکشانیم هیچ کمکی به فوتبالمان نمی کند.


* اگر برای خود شما محرز شود بازیکنی قلیان می کشد با او برخورد می کنید؟

- صددرصد. مگر همیشه برخورد نکرده ام.


* شخصا چقدر امیدوارید دربی را ببرید؟

- قبل از آن به این که استقلال خوب بازی کند فکر می کنم و البته شخصا به نتیجه دربی جمعه امیدوارم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات