سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: «آنهایی که دستم را خالی کردند حالا دست قلعه نویی را خالی می کنند. »

به گزارش افکارنیوز ، پرویز مظلومی سرمربی مس کرمان سفره دلش را باز کرد و دلخوری هایش را به زبان آورد. او همچنین گفت مس در نیم فصل دوم شرایط بهتری دارد اما چند تا بازی بدشانسی آورده است! از آن جایی که مظلومی رکورددار دربی ها هم هست با یک تیر چند نشان زدیم و نظرات او را جویا شدیم. مصاحبه اش را بخوانید:

* مس کرمان وضعیت خطرناکی دارد نگران نیستید؟


- وضعیت که اصلا خوب نیست ولی از طرف دیگر دست ما هم بسته است چند تا بازیکن اصلی مان مصدوم هستند. در خط حمله و دفاع دچار مشکلاتی شده ایم و دو بازیکن هم که به تیم ملی امید دادیم.

* بازی با ملوان هم به نوعی شش امتیازی بود اما آن را واگذار کردید چرا؟


- هم بدشانسی آوردیم هم اشتباهاتی که داشتیم باعث شد نبریم. ملوان موقعیت آنچنانی نداشت اما بعضی اوقات بچه های ما دچار اشتباهات فاحشی می شوند.

* با توجه به افت محسوسی که ادینهو کرده برای خط حمله فکری کرده اید؟


- به تازگی قرار است یک مهاجم برزیلی جذب کنیم. ادینهو هم قبلا برای خودش یک تیم محسوب می شد اما به خاطر یک سری از مشکلات از جو کمی دور شد و به تازگی هم که همسرش مریض شده و او وضعیت روحی مناسبی ندارد.

* نیم فصل دوم را خوب شروع کردید ولی دوباره به همان حالت قبل باز گشتید؟


- شرایط مان که نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر است بازی خارج از خانه با راه آهن را بردیم در بازی با تراکتور هم حقمان باخت نبود ولی اشتباهات داوری نگذاشت تیم ما به برد برسد.

* هنوز هم از داور دلخور هستید؟


- من هنوز هم نمی دانم داور چرا چهار دقیقه وقت اضافه گرفت تازه دو دقیقه هم دوباره به آن اضافه کرد!

* به این قضیه اعتراض کردید؟


- بله، ولی چه کسی هست که رسیدگی کند؟ مسئولان فقط کار آدم های گردن کلف را راه می اندازند و همچنین تیم های بزرگ را نه تیم شهرستانی مس کرمان درست مثل بلایی که سر آلومینیوم هرمزگان آوردند.

* قضیه چیست؟


- قضیه را که دیگر همه می دانند داور سر تیم آلومینیوم را برید و نگذاشت آنها در لیگ برتر بمانند. در آن بازی علنا تبانی شد ولی خیلی راحت از کنارش رد شدند. حالا اگر پرسپولیس یا استقلال بود قضیه فرق می کرد. یک صحنه از بازی آنها را صد بار در ۹۰ نشان می دهند. حالا اگر ماها باشیم هیچی به هیچی!

* برویم سراغ دربی که شما رکورددار آن هستید؟


- خیلی خوشحالم که در آن دو سالی که در استقلال حضور داشتم توانستم یک نماد یعنی همان عدد ۴ را از خود برجای بگذاریم. البته این کار نتایج زحمات همه دستیاران من، بازیکنان و تماشاگران بود. به عنوان یک استقلالی دوست داشتم بازی به سود این تیم تمام شود.

* از موقعی که شما رفتید دربی ها مدام مساوی می شود چرا؟


- کاش مساوی دو، دو یا یک بر یک می شد. حداقل این همه هواداری که به استادیوم می آیند گل ببینند حالا برد به کنار. این هم دلیلش این است که هر دو تیم بیش از حد احتیاط می کنند.

* پرسپولیس توانست مس را ۶ تایی کند. آیا باز هم می تواند این بلا را سر استقلال بیاورد؟


- امکان ندارد. آنها یک بار سال ۵۲ توانستند ۶ تا به استقلال بزنند که دیگر هم تکرار نمی شود. تازه هیچ سند و مدرکی هم در دست ندارند. در بازی برابر پرسپولیس هم همه دیدند که چه اتفاقی افتاد و داور چگونه به نفع آنها سوت زد.

* در زمان شما وقتی مجیدی خداحافظی کرد از شما انتقاد شد ولی این مسئله در زمان
قلعه نویی هم تکرار شد دلیلش چیست؟

- صد سال دیگر هم بگذرد می گویم که من با رفتن مجیدی اصلا موافق نبودم اما نزدیک یک ماه مدام با من صحبت کرد و دوست داشت که جدا شود. اگر فرهاد نمی رفت تیم من هم آنقدر لطمه نمی خورد و مطمئن باشید استقلال به راحتی در لیگ و جام حذفی قهرمان می شد.

* در مورد جدایی نکونام چه نظری دارید؟


- من نمی دانم یکسری از افراد دارند در باشگاه استقلال چه کار می کنند؟ فکر کنم آنها با بازیکنان قرارداد ترکمنچای می بندند. این افراد همان طور که دست مرا خالی کردند الان هم دارند دست قلعه نویی را خالی می کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات