پیشکسوت تیم پرسپولیس می گوید بازی شهرآورد ۷۸ صحنه های جذاب کمی داشت و این به خاطر فشار بالایی است که به بازیکنان وارد می شود.

به گزارش افکارنیوز ، محمد پنجعلی درباره عملکرد بازیکنان تیم پرسپولیس اظهار کرد: بازیکنان ما بازی خوبی را ارائه دادند با آن که بازی دارای صحنه ها و موقعیت های کمی بود اما باز هم به نظرم پرسپولیس از استقلال بهتر بود.

او ادامه داد: استقلالی ها در این دیدار به دنبال تساوی بودند. امیر قلعه نویی چند سال است که فقط برای مساوی پا به داربی های پایتخت می گذارد. البته نباید فراموش کرد که این بازی را نباید با بازی های دیگر مقاسیه کرد. فشار و استرس بالای این بازی سبب می شود تا نتوانیم عملکرد خوبی را از تیم ها شاهد باشیم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس اضافه کرد: با دفاع پرتعدادی که از استقلال شاهد بودیم بازی بهتر از این نمی شد. با تماشاگران پرسپولیس که صحبت می کردم آن ها از بازی سرخ پوشان راضی بودند. البته توقع می رفت استقلال هم حملاتی را انجام دهد و شاهد بازی جذاب تری باشیم.

پنجعلی افزود: البته انتظار مردم برای دیدن یک بازی مهیج هم بجا است ولی فشار بر روی بازیکن، اجازه عملکردی بهتر از این را به او نمی دهد. در مجموع از بازی بازیکنان پرسپولیس راضی هستم. به نظرم اگر استقلال جلو می آمد و فشار بر روی ما وارد می کرد می توانستیم شاهد بازی جذاب تری باشیم.

او با بیان اینکه اگر پرسپولیس گل اول را وارد دروازه می کرد می توانستیم شاهد گل های بیشتری در این دیدار باشیم، تاکید کرد: اگر ما یک گل به ثمر می رساندیم استقلال هم مجبور به حمله می شد آن وقت از لاک دفاعی بیرون می آمد و بازی مهیج تری را می دیدیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت پیش روی این تیم در ادامه فصل نیز گفت: فراز و نشیب های بسیاری تا پایان فصل وجود دارد و اگر بازی را که مقابل استقلال انجام دادیم مقابل هر تیم دیگری انجام دهیم، می توانیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. هیچ تیمی تا پایان فصل حاشیه امنیت ندارد و نمی تواند با قاطعیت در مورد قهرمانی صحبت کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات