مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: تاکنون با هیچ مربی مذاکره نکرده ایم و از امروز گزینه های مورد نظر را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش افکارنیوز ، جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بامداد دوشنبه در برنامه تلویزیونی موج فوتبال اظهار داشت: بعد از استعفای مجید جلالی سعی کردیم عجله نکنیم و استعفای وی را بررسی کنیم و سرانجام هیئت مدیره با استعفای این مربی موافق کرد.

وی افزود: در گذشته مطرح شده بود که جلالی با باشگاه تسویه حساب کرده بود و بعد از استعفای خود قبل از بازی با سایپا قصد ترک تبریز را داشت ولی باید عنوان کنم که هیئت مدیره با استعفای وی مخالف بود و جلالی با این تفسیر قصد تسویه حساب داشت که فکر می کرد با استعفایش موافقت می شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد: تاکنون با هیچ مربی مذاکره نکردیم و از امروز گزینه های مورد نظر را بررسی خواهیم کرد. تمامی اسامی که در رسانه ها مطرح می شود فقط حدس هستند و هیچ گزینه ای از سوی باشگاه مطرح نشده است.

نظمی در خصوص اینکه سرمربی جدید تراکتورسازی داخلی خواهد بود یا خارجی، خاطرنشان کرد: گزینه های مختلف را از امروز بررسی خواهیم کرد ولی هنوز چیزی مشخص نیست و ممکن است گزینه مورد نظر داخلی یا خارجی باشد و باید با بررسی تمامی جوانب تصمیم گیری کنیم.

وی ادامه داد: تونی اولیویرا نیز جزو گزینه های مورد نظر است ولی من هنوز صحبتی با او نداشتم و مدیرعامل سابق با تونی مذاکره کرده بود. خودم باید با این مربی صحبت کنم تا شرایط را ببینیم و در ادامه تصمیم گیری کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: در رسانه ها خواندم که حمید استیلی عنوان کرده بود که از سوی باشگاه تراکتورسازی با وی تماس گرفته شده ولی من هیچ صحبتی با این مربی نداشتم و این موضوع را تکذیب می کنم. شاید شخصی با نام باشگاه تراکتورسازی با وی تماس گرفته ولی به طور حتم این فرد از سوی باشگاه نبوده است.

وی تاکید کرد: باغ آبادی را به عنوان سرپرست فنی تیم انتخاب کردیم تا برای دیدار مقابل راه آهن مسئولیت را عهده دار شود. خوشبختانه وی مقبول بوده و همه در تیم او را قبول دارند.

نظمی در پاسخ به اینکه وضعیت سرمربی جدید تا چه زمانی مشخص می شود، گفت: مطرح کردن زمان خوب نیست و ما در خصوص زمان صحبتی نمی کنیم تا تیم دچار استرس نشود. تیم فعلاً با باغ آبادی به کار خود ادامه می دهد و ما نیز بدون عجله گزینه های مورد نظر را بررسی خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص وضعیت جاسم کرار اظهار داشت: باشگاه تراکتورسازی با جاسم کرار قراردادی بسته بود و حتی دو بار برای این بازیکن بلیت تهیه کرد ولی وی نیامد. سرانجام کرار به ما گفت که باشگاه فعلی وی اجازه جدایی این بازیکن را نداده و پیوستن این بازیکن به تراکتورسازی منتفی شد.

وی گفت: بهمن ماه سرنوشت تراکتورسازی در جام حذفی را رقم خواهد زد و اسفند نیز ماه سرنوشت ساز ما در آسیا است. از هواداران تراکتورسازی خواهش می کنم بدون حاشیه به حمایت از تیم خود بپردازند و به عنوان یار دوازدهم حامی تیم خود باشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات