پورحسن:

رئیس سازمان لیگ والیبال گفت: من احتمال می دهم ناصر شهنازی برای اینکه اخراج نشود، تیم آلومینیوم را فدای خودش کرده است.

به گزارش افکارنیوز ، منوچهر پورحسن در مورد اتفاقات پیش آمده در بازی نیمه تمام ۲ تیم جواهری گنبد و آلومینیوم المهدی بندرعباس از هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: اتفاقات پیش آمده در جریان بازی را به صورت تلفنی از ناظر شنیدم. از قرار معلوم ناصر شهنازی، سرمربی تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس تیمش را بیرون کشیده و ناظر بازی هم رای به شکست فنی این تیم داده است. به این ترتیب آلومینیوم المهدی بندرعباس ۳ بر صفر با نتایج مشابه ۲۵ بر صفر بازنده است.

رئیس سازمان لیگ والیبال ادامه داد: آن طور که من شنیدم تماشاگران گنبدی در ست دوم اشیایی را به طرف نیمکت تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس پرتاب می کنند و ناظر دیدار، بازی را قطع می کند و می گوید اگر این کار ادامه پیدا کند، نتیجه را ۳ بر صفر به سود آلومینیوم المهدی بندرعباس می کند. این قضیه با دخالت نیروزی انتظامی ختم به خیر شد اما در ست چهارم در حالی که نتیجه ۶ بر ۴ به سود گنبد بود، شهنازی تیمش را بیرون کشید و در نهایت شکست فنی برای آلومینیوم المهدی بندرعباس رقم خورد.

پورحسن در پایان تصریح کرد: من احتمال می دهم ناصر شهنازی برای اینکه اخراج نشود، تیم را فدای خودش کرده است. او قبل از اینکه اخراج شود تیم را بیرون کشید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات