جام حذفی فوتبال

۲ دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال فردا برگزار می شود.

به گزارش افکارنیوز ، ۲ دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال فردا (سه شنبه اول بهمن) برگزار خواهد شد تا چهره ۲ تیم دیگر مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

راه آهن سورینت- تراکتورسازی (ساعت ۱۴ - ورزشگاه تختی)

هر دو تیم این روزها بحران دارند که البته جنس آن متفاوت است. بازیکنان راه آهن حال و روز این روزهای بازیکنان داماش را برای خود متصور هستند و منتظرند تا خبری از مالک بازداشتی شود اما در سوی دیگر دنیا دور سر تراکتورسازان می چرخد. آنها زینی زاده را از مدیریت باشگاه کنار گذاشتند تا جلالی بماند اما این مربی هم تیم تبریزی را ترک کرد تا باغ آبادی به عنوان مسئول فنی موقت این تیم انتخاب شود، اگرچه ممکن است سرمربی جدید هدایت تراکتورسازی را در دیدار مقابل راه آهن برعهده بگیرد.

شاید با حال و هوای این فصل دو تیم کفه ترازو به نفع میهمان تبریزی سنگینی کند اما باید دید شوک ناهنگام با این تیم چه خواهد کرد. ابراهیم زاده و تیمش مدتی قبل مقابل گسترش فولاد ۵ تایی شدند و شاید این بار می خواهند با حذف تراکتورسازی اعاده حیثیت کنند اما امکان دارد شوک رفتن جلالی هم نتیجه مثبت دهد و یک تیم دیگر تبریزی کام راه آهنی ها را تلخ تر از گذشته کند.

ذوب آهن اصفهان - استقلال (ساعت ۱۶: ۴۵ - ورزشگاه فولاد شهر)

ذوب آهن در لیگ برتر برای بقا می جنگد و استقلال برای قهرمانی اما در جام حذفی تیمی باحال و روز ذوب آهن می تواند استقلال مدعی را به چالش بکشد، البته طبیعی است که هم اندیشه بقا و هم اندیشه کسب قهرمانی لیگ سبب شود جام حذفی اولویت دوم هر دو تیم باشد و اگر انتخاب با خود آنها باشد، هدف اصلی را به جام حذفی ترجیح می دهند اما رویای شیرین قهرمانی حذفی در کنار تلاش برای ماندن در لیگ یا قهرمانی همزمان لیگ و حذفی در افکار تقوی و قلعه نویی رژه می رود.

استقلال دربی بدی را گذارنده و حذف از جام حذفی هم خاطر هواداران این تیم را بیشتر آزرده می کند، با این حال ذوب آهن هم در خانه سر پر سودایی دارد و نمی خواهد لذت به زانو درآوردن صدرنشین فعلی لیگ برتر را از دست بدهد. این دیدار برای هر دو تیم جدی و تاثیرگذار است، هر چند همچنان اولویت لیگ برتر است. برنده این بازی به مصاف مس کرمان می رود و باید دید قلعه نویی که گفته اگر این بازی را ببرند بالای ۹۰ درصد قهرمان لیگ می شوند، بار دیگر به پرویز مظلومی می رسد یا نه.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات