داور دربی ۷۸ گفت: «شاید اگر داور دیگری به جای من بود صادقیان را اخراج می کرد. »

به گزارش افکارنیوز ، سعید مظفری زاده درباره سفرش به کانادا و اینکه آیا قرار است در این کشور داوری کند یا نه اظهار داشت: «در درجه اول من برای زندگی قرار است به کانادا بروم. داوری را دوست دارم و اگر شرایط مهیا باشد به کارم در آنجا ادامه می دهم ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام. »

وی درباره فشارهایی که اخیرا روی داوری وجود دارد گفت: «فشار روی داوری به ویژه در یکی، دو سال گذشته افزایش یافت. فکر می کنم کمیته انضباطی باید تصمیم قاطعی در این زمینه بگیرد. »

مظفری زاده درباره اینکه آیا احتمال تغییر تصمیمش وجود دارد عنوان کرد: «نه، این امکان نیست. تصمیم خداحافظی ام را از قبل گرفته بودم و اگر دربی ۷۸ را هم سوت نمی زدم، از لیگ برتر کنار می کشیدم. شرایط زندگی من به شکلی است که دیگر نمی توانستم ادامه بدهم و ترجیح دادم از خیلی مسائل دور باشم. حداکثر تا ۲ ماه دیگر در ایران هستم و سپس به کانادا می روم. »

وی درباره اینکه آیا هنوز بر این باور است پیام صادقیان نباید اخراج می شد گفت: «من چند بار فیلم بازی را دیدم و هنوز هم می گویم شدت ضربه صادقیان زیاد نبود. شاید اگر داور دیگری به جای من بود صادقیان را اخراج می کرد. »

مظفری زاده درباره اعتراض پرسپولیسی ها به حرکات و الفاظ رکیک آندرانیک تیموریان اظهار داشت: «تیموریان هیچ حرف بدی نزد. او فقط شوخی می کرد و بازیکنان پرسپولیس هم به شوخی جوابش را می دادند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات