دست های پشت پرده یک انتخابات

وزارت ورزش و رئیس این وزارتخانه خود را از دخالت مستقیم در این انتخابات کنار کشیده اما شنیده می شود برخی جریان های سیاسی خاص، وابسته به یک خاندان سیاسی به شدت در تلاش هستند تا بتوانند در انتخابات کمیته ملی المپیک گزینه مد نظر خود را به اعضای مجمع تحمیل کنند.

به گزارش افکارنیوز ، انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی قرار است برگزار شود که هنوز به درستی مشخص نیست کدام یک از گزینه های ریاست مورد نظر وزارت ورزش هستند و چه کسانی شانس اول حضور در هیات اجرایی و تصدی دبیرکلی هستند. آنچه تاکنون مطرح شده دخالت نکردن مستقیم وزارت ورزش در این انتخابات است.

در این بین در شرایطی که وزارت ورزش و رئیس این وزارتخانه خود را از دخالت مستقیم در این انتخابات کنار کشیده اما شنیده می شود برخی جریان های سیاسی خاص، وابسته به یک خاندان سیاسی به شدت در تلاش هستند تا بتوانند در انتخابات کمیته ملی المپیک گزینه مد نظر خود را به اعضای مجمع تحمیل کنند.

در این راستا شنیده شده که این جریان از هیچ تلاشی نیز دریغ نکرده و فرد مورد نظر که رئیس یکی از فدراسیون های ورزشی کشورمان نیز هست را به برخی اعضای مجمع به عنوان گزینه اصلی دبیر کلی این کمیته سفارش کرده اند. این درحالی است که آقای رئیس در فدراسیون تحت نظرش در طول سال های اخیر با ابهامات مالی بسیاری مواجه بوده و نهادهای نظارتی نیز از موضوعات مالی این فدراسیون غافل نمانده اند.

طی ماه های گذشته اتفاقات حاشیه ای زیادی پیرامون انتخابات کمیته ملی المپیک رخ داده و این بار برخی در تلاش هستند انتخابات را مهندسی شده پیش ببرند اما جلوگیری از هر گونه تخلف و سوء استفاده احتمالی در انتخابات روز دوشنبه این کمیته، مستلزم هشیاری و تیزهوشی اعضای مجمع کمیته ملی المپیک کشورمان است.

لازم به ذکر است در انتخابات کمیته ملی المپیک برای ریاست افرادی چون مهرزاد حمیدی، فضل الله باقر زاده، کیومرث هاشمی، محمود خسروی وفا، محمدرضا داورزنی، محمد علی آبادی، مهدی قدمی، محمدجعفر کامبوزیا، مهدی کرباسیان و علی مرادی کاندیدا شده اند و برای پست مهم و حساس دبیر کلی، ۸ نفر کاندیدا شده اند که البته برخی از آنها گزینه های ریاست هم هستند و به نظر می رسد که تقسیم نهایی پست ها در فاصله اندک مانده تا انتخابات در این پست تاثیرگذار خواهد بود. بهرام افشارزاده که یکی از معدود افرادیست که در ورزش ایران یک شغله است برای همین یک شغل مجوز ندارد و باید بتواند این مجوز را دریافت کند. داورزنی، رحیمی، شهنازی، علی آبادی، علی نژاد، علی مرادی و کیومرث هاشمی دیگر گزینه های این پست هستند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات