برخی پیشکسوتان پرسپولیس که رابطه چندان خوبی هم با دایی ندارند به علی پروین، نسبت به عدم تعویض در بازی روز جمعه معترض شدند. پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند که با توجه به قفل شدن بازی و بن بست تاکتیکی پرسپولیس، حضور بازیکنانی نظیر مسلمان و فرزاد حاتمی می توانست گره گشای سرخ ها باشد.

به گزارش افکارنیوز ، تبعات تساوی دربی سرد و کسل کننده ۷۸ همچنان ادامه دارد. پیشکسوتان پرسپولیس که از عملکرد سرخپوشان در بازی روز جمعه به هیچ وجه راضی نیستند.

البته عامل اصلی نارضایتی پیکسوتان پرسپولیس تصمیمات کادر فنی سرخ ها در بازی مقابل استقلال است. برخی پیشکسوتان پرسپولیس که رابطه چندان خوبی هم با دایی ندارند به علی پروین، نسبت به عدم تعویض در بازی روز جمعه معترض شدند.

پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند که با توجه به قفل شدن بازی و بن بست تاکتیکی پرسپولیس، حضور بازیکنانی نظیر مسلمان و فرزاد حاتمی می توانست گره گشای سرخ ها باشد.

پیشکسوتان پرسپولیس از علی پروین خواسته اند که با توجه به شرایط حساس پرسپولیس به مسائل فنی ورود کند و مانع ضرر و زیان بیشتر پرسپولیس بابت خود محوری و خود رایی دایی شود.

البته پیشکسوتان پرسپولیس ضعف دستیاران دایی را نیز یکی از عوامل اصلی این موضوع می دانند و مدعی شده اند که ناکارآمدی آن ها باعث شده تا در مواقع اضطراری اینچنینی، علی دایی دست تنها باشد. قرار است علی پروین این صحبت ها را از طریق رویانیان به سرمربی پرسپولیس منتقل کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات