محمد رویانیان:

محمد رویانیان می گوید محرومیت پیام صادقیان به باشگاه سپاهان هیچ ارتباطی ندارد.

به گزارش افکارنیوز ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتقادها از داربی ۷۸ اظهار کرد: ما هم می دانیم که بازی جذابی نبود و خودمان هم خوشمان نیامد اما دیگر اینقدر نباید پیازداغ قضیه را زیاد کرد و همه چیز را زیر سوال برد.

او ادامه داد: بعد از داربی قبلی گفتیم که با فتح الله زاده و چند کارشناس بنشینیم و برای زیبا شدن بازی بعد هم اندیشی کنیم اما متاسفانه کسی با ما همکاری نکرد. با این حال این یک واقعیت است که پرسپولیس برای برد به بازی آمده بود و کاملا هجومی بازی می کرد. مطمئن باشید که دایی تیم را برای برد چیده بود.

هنوز طلب مان را از سازمان لیگ نگرفته ایم

رویانیان درباره طلب باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ گفت: هنوز طلب مان را نگرفته ایم و این خوب نیست. البته آنها هم می گویند دیگران طلب ما را نمی دهند و راست هم می گویند. مثلا صدا و سیما هنوز پولشان را نداده است. من ضرغامی را مدیر حزب اللهی و توانمندی می دانم و امیدوارم برای این وضعیت چاره ای بیندیشد.

۲۰: ۳۰ باید ادعایش را ثابت کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به انتقاد ۲۰: ۳۰ از عملکرد دو باشگاه پرطرفدار پایتخت گفت: ۲۰: ۳۰ برنامه جذابی است که خود من تا به حال نکات زیادی از آن یاد گرفته ام اما اخیرا این برنامه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را می کوبد و" بیت المال، بیت المال" می کند. گزارشگر این برنامه گفت که این دو باشگاه ۵۰ میلیارد از بیت المال هزینه کرده اند. در حالی که دو باشگاه روی هم جمعا دو و نیم میلیارد از وزارت ورزش گرفته اند. من از ۲۰: ۳۰ و مسئولانش می خواهم که این قضیه را ثابت کنند. با من و فتح الله زاده مصاحبه کنند و از ما سوال کنند که از بیت المال چقدر خرج کرده ایم.

رویانیان گفت: چند برنامه صدا و سیما این دو باشگاه را می کوبند اما این درست نیست. الان تلویزیون ما ۲۰ شبکه دارد که یکی از آنها در طول ۲۴ ساعت ممکن است تعداد بیننده هایش به ۱۰۰ هزار نفر هم نرسد. حالا شما می آئید شبکه خودتان را زیر سوال ببرید؟ یا برنامه ای را ۶ ساعت پخش می کنید و بعد دوباره از چند شبکه دیگر بازپخش آن را هم می گذارید. حالا دستتان درد نکند مراسمی برگزار کردید و از زحمت کشان حوزه صدا و سیما تقدیر کردید اما پخش داربی چقدر برایتان درآمد داشت؟

زندگی شخصی خودم بود، برای پرسپولیس خرج کردم

او درباره اینکه شب قبل از داربی از جیب شخصی خود به پرسپولیسی ها پول داده گفت: به هر حال من اگر کاری کردم به خاطر پرسپولیس بود و اینکه یک هوادار این تیم هستم. نیازی هم به تعریف و تمجید کسی ندارم. زندگی شخصی خودم بوده و تصمیم گرفتم اینگونه هزینه کنم. ما برای این کار تقدیر نمی خواهیم اگر می خواستیم به این گرانی خرج نمی کردیم!

رفتار صادقیان به سپاهان ارتباطی ندارد

سرپرست باشگاه سپاهان مدعی شده بود صادقیان و تیموریان به خاطر حرکات شان در داربی باید محروم شوند. رویانیان در این رابطه گفت: کاملا مشخص است که سپاهانی ها ترسیده اند. صادقیان در دل همه وحشت انداخته است و برای همین در هر بازی او را می زنند. متاسفانه بعضی ها هم می خواهند از این وضعیت سوءاستفاده کنند. این موضوع به باشگاه سپاهان هیچ ارتباطی ندارد. آنها بهتر است به باشگاه خودشان برسند.

او با بیان اینکه در جریان احضار خلعتبری و صادقیان به کمیته انضباطی باشگاه نیست گفت: صادقیان می تواند تبدیل به یک ابرفوتبالیست شود. واقعا لقب نیمار برای او فعلا مناسب است و بعدا می تواند از او هم جلو بزند. با این حال به این بازیکن نصیحت پدرانه می کنم که آرام تر بازی کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات