آتیلا:

آتیلا حجازی مربی مس کرمان تاکید کرد که بازیکنان و مربیان این تیم همچنان امیدوار هستند تا نارنجی پوشان کرمانی در لیگ برتر بمانند.

به گزارش افکارنیوز ، حجازی ابتدا در خصوص شرایط بحرانی مس کرمان گفت: «متاسفانه شرایط مس اصلا خوب نیست و رقیبان ما هم نتیجه گرفتند. از بدشانسی های تیم ما باید به این موضوع اشاره کرد که با سه تیم مدعی یعنی فولاد، نفت و استقلال بازی داریم که کارمان را سخت می کند. با این حال ما ناامید نیستیم. »

او در پاسخ به این سوال رمز ماندن مس در لیگ چیست افزود: «نمی دانم باید از اتفاقات فوتبال حرف بزنیم یا از شانس و اقبال. مطمئنا نتیجه تیم های دیگر و همچنین نتایجی که خودمان می گیریم در این موضوع نقش دارد. با این حال معتقدم اگر می خواهیم در لیگ بمانیم اول باید به نتایج خودمان توجه کنیم. این هفته هم با فولاد بازی داریم ولی معمولا در بازی های بیرون از خانه عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم امتیاز بگیریم. »

حجازی در مورد دربی تهران و انتقادهایی که از سبک بازی استقلال صورت گرفت گفت: «هر مربی فلسفه خاص خودش را دارد. یک مربی می خواهد تیمش هجومی بازی کند و ۴ بر ۳ برنده شود و یک مربی هم گل نخوردن برایش مهم است و ترجیح می دهد تفکرات دفاعی داشته باشد. به نظر من استقلال برای نباختن بازی کرد و آمده بود مساوی بگیرد و به آنچه که می خواست دست پیدا کرد. آنها دنبال تساوی بودند چون زورشان به پرسپولیس نمی رسید. » »

مربی سابق استقلال در قسمت دیگری از حرف هایش افزود: «پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و در عناصر تهاجمی هم بهتر از استقلال است چون بازیکنان تاثیرگذاری دارد. به نظر من استراتژی کادرفنی استقلال در دربی درست بود و آنها یک راه منطقی را در پیش گرفتند. اگر استقلال هجومی بازی می کرد و با دو گل شکست می خورد، آن وقت تماشاگران این تیم چه می گفتند. متاسفانه تماشاگران ما معمولا بعد از هر نتیجه ای دوست دارند اعتراض کنند پس بهتر است کادرفنی استقلال کار خودش را انجام دهد. آنها استراتژی خوبی برای دربی داشتند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات