کبه؛

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: «دوست دارم موثر باشم و وقتی برگشتم برای تیم گل بزنم. »

به گزارش افکارنیوز ، بوبکر کبه در خصوص شرایط خود صحبت کرد:

* شرایطت چطور است؟

- خوشبختانه مصدومیتم رو به بهبود است و دیگر احساس درد ندارم، اما برای احتیاط تا چند روز دیگر فیزیوتراپی می کنم.

* از کی در تمرینات شرکت می کنی؟

- به احتمال زیاد بعد از بازی با ذوب آهن به تمرین می آیم، با این حال باز هم نظر نهایی با کادر پزشکی تیم است.

* فکر می کنی با آمادگی به استقلال برگردی؟

- قطعا همه هدف و برنامه ام همین است. دوست دارم به استقلال کمک کنم تا روزهای نبودنم در تیم را جبران کنم. دوست دارم با گل و بازی موثر به استقلال برگردم و به عنوان یک مهره کلیدی برای تیم بازی کنم.

* دربی را چطور دیدی؟

- خودم روز دربی صبح به هتل رفتم و دیداری با امیر قلعه نویی و بچه های تیم داشتم. با توجه به جوی که در تیم حاکم بود می دانستم تیم همه هدف و برنامه اش در این بازی کسب پیروزی است، اما به هر حال حساسیت بازی روی عملکرد دو تیم تاثیر گذاشت تا بازی گره بخورد، با این حال نتیجه تساوی برای استقلال خوب بود چرا که توانست صدر نشین باقی بماند و فاصله ۴ امتیازی خود را با پرسپولیس حفظ کند و در اصل برنده دربی باشد.

* چه پیش بینی از بازی با ذوب آهن داری؟

- به هر حال این بازی خیلی برای ما مهم است و تیمی که هدفش قهرمانی در جام حذفی است با تمام وجود پا به میدان می گذارد. در بازی های حذفی هم بازی زیبا مهم نیست بلکه همه برنامه تیم باید فقط کسب نتیجه باشد. امیدوارم استقلال مثل دیدارهای گذشته اش با ارایه یک بازی منطقی و حساب شده بتواند از سد ذوب آهن گذشته و به قهرمانی نزدیکتر شود.

* صحبت خاصی نداری؟

- فقط باید به امیر قلعه نویی و کادر پزشکی استقلال تبریک بگویم که با وجود اینکه دست شان خالی بوده و با کمبود بازیکن مواجه بودند استقلال را در صدر قرار دادند، نتیجه گرفتن استقلال با این شرایط حکایت از تجربه بالای کادر فنی دارد و من امیدوارم استقلال با این شرایط باز هم بتواند قهرمانی خود را تکرار کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات