دایی این بار به نشست خبری زود رسید!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۳ امتیاز بازی با گسترش فولاد را می خواهیم تا همچنان در جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

به گزارش افکارنیوز ، علی دایی که امروز به علت حضور زودهنگام در سالن نشست خبری پیش از دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس نتوانسته بود در حضور خبرنگاران صحبت کند در گفت وگو با دوربین های تلویزیونی درباره این دیدار گفت: این بازی برای ما مهم و حساس است و ما به هیچ عنوان دوست نداریم در این بازی امتیاز از دست بدهیم. البته می دانیم که شرایط بازی و امتیاز گرفتن در تبریز سخت است و تیم گسترش فولاد هم تیم خوبی است که از کادر فنی مجبی بهره می برد و تا اینجای لیگ برتر هم نتایج خوبی گرفته است.

وی ادامه داد: ما فردا بازی سختی در مقابل این تیم داریم اما فقط سه امتیاز این بازی ما را راضی می کند چرا که می خواهیم در جمع مدعیان قهرمانی باقی بمانیم. اما می دانیم که کار برای گرفتن سه امتیاز سخت است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تعداد مصدوم یا محروم این تیم برای بازی فردا تصریح کرد: متاسفانه همانند بازی های قبل مهرداد کفشگری را به علت مصدومیت در اختیار نداریم اما خوشبختانه هیچ محروم و مصدوم دیگری در تیم ما وجود ندارد و با تمام قوا به مصاف گسترش فولاد خواهیم رفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات