هافبک پرسپولیس دست به دامان گلر استقلال

رحمتی حتی به هافبک جوان پرسپولیس پیشنهاد داد که از یک قرص ویژه استفاده کند تا درد کمرش کاهش پیدا کند و وقتی مسلمان از او درخواست این قرص کرد، به او گفت که به منزلش مراجعه کند.

گروه ورزشی - محسن مسلمان هافبک جوان پرسپولیس چند روزی است که با مصدمیت مزمن از ناحیه کمر روبرو شده و علی رغم تشخیص پزشک پرسپولیس مبنی بر نداشتن مشکل خاصی، با درد مزمن در ناحیه کمر دست به گریبان است. آنچه سبب شده تا مسلمان بازی حساس دربی را نیز از دست بدهد.

به گزارش افکارنیوز ؛ مسلمان البته با یکی دو پزشک دیگر نیز در این زمینه مشورت کرده اما او برای تصمیم گیری در قبال کمر مصدوم و دردناکش و اطمینان خاطر دست به دامان سیدمهدی رحمتی استقلال شده چراکه مصدومیت وی مشابه مصدومیت کهنه سیدمهدی رحمتی است.

گلر استقلال مدتهاست که با همین مشکل روبروست و علی رغم درد در ناحیه کمر نزدیک به دو سال است که با همین شرایط بازی می کند و به میدان می رود و مسلمان نیز در همین رابطه از رحمتی که به نوعی در زمینه درد کمر پیشکسوت است! مشاوره گرفته.

رحمتی به مسلمان اطمینان خاطر داده که در صورت بازی کردن هیچ مشکلی برای او پیش نمی آید و بهتر است با فیزیوتراپی به جنگ این درد مزمن برود. رحمتی حتی به هافبک جوان پرسپولیس پیشنهاد داد که از یک قرص ویژه استفاده کند تا درد کمرش کاهش پیدا کند و وقتی مسلمان از او درخواست این قرص کرد، به او گفت که به منزلش مراجعه کند. مسلمان نیز در ابتدای هفته جاری سری به منزل رحمتی زد و قرص کمردرد از او گرفت تا با استفاده از آن بتواند درد مزمن کمرش را التیام ببخشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات