غیبت سوال برانگیز مدافع ملی پوش در تمرین های پرسپولیس شائبه قهر وی را در اذهان تقویت کرده است.

به گزارش افکارنیوز ، بعد از پشت سر گذاشتن آن مصدومیت طولانی و دوره نقاهت طولانی ترش، چند هفته ای بود که مهرداد پولادی را سرحال و آماده در تمرین های پرسپولیس می دیدیم که پا به پای دیگر قرمزپوشان تمرین می کرد و منتظر اشاره ای از سرمربی بود اما هنوز حتی یک بار هم به لیست ۱۸ نفره دایی راه پیدا نکرده، چه برسد به اینکه بازی کند!

در این باره شنیده ایم که پولادی به خاطر خط خوردنش از لیست دربی به شدت ناراحت بوده و این موضوع در مصدومیت این روزهایش نقش دارد!

بعد از حضور در ریکاوری کوتاه روز شنبه، مهرداد پولادی در تمرین یکشنبه حاضر نشد تا عده ای از درد بالای ران او بگویند و عده ای از درد لگنش و یکسری هم کمردرد این بازیکن را دلیل غیبتش بخوانند. این در حالی است که به گفته پزشکان پرسپولیس پولادی حتی به MRI هم نیازی نداشت و دلیل تمرین نکردن او، این مصدومیت تازه نیست.

آیا می شود پذیرفت که این بازیکن به خاطر بازی نکردن با سرمربی قهر است که قید تمرین کردن را هم زده؟ مهرداد پولادی البته تا اینجای فصل مبلغ بسیار کمی از قراردادش را از باشگاه دریافت کرده و حتی می شود احتمال داد غیبت هایش به این دلیل باشد، نه فقط دلخوری از علی دایی.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات