پرسپولیسی ها و علی کریمی دچار ۶۶۰ میلیون تومان اختلاف شده اند و کمیته انضباطی از آنها خواسته خودشان با هم صلح کنند.

به گزارش افکارنیوز ، تقریبا یک هفته پیش بود که علی کریمی به خاطر شکایت باشگاه پرسپولیس و مبلغ گزافی که پرسپولیس مدعی شده بود باید از این بازیکن پس بگیرد، به کمیته انضباطی دعوت شد.

کریمی با دستی پر از مدرک در این نشست حضور یافت و حتی چک های دریافتی اش از شیرینی را هم - که هنوز آنها را برگشت نزده - رو کرد.

در سوی دیگر، محمود سالارکیا معاون حقوقی پرسپولیس هم نماینده این باشگاه بود اما از سعید شیرینی خبری نشد که نشد. ظاهرا هم مدارک علی کریمی مقبول افتاده اما عجیب، گذشتن کمیته انضباطی از این پرونده است. نماینده این کمیته به دو طرف دعوا گفته یا خودتان با هم صلح کنید یا بروید و منتظر جلسه بعدی باشید!

برای خواندن ماجرای دعوای باشگاه پرسپولیس با علی کریمی اما باید تا اول لیگ دوازدهم به عقب برگردیم. جایی که مدیران باشگاه پرسپولیس دنبال راهی برای فرار از قانون سقف قرارداد می گشتند و به همین خاطر، مبلغ قرارداد علی کریمی را ۴۰۰ میلیون تومان ثبت کردند.

حال آنکه پرداختی شان به این بازیکن یک میلیارد و شصت میلیون تومان بود. حالا هم به خاطر ۶۶۰ میلیونی که به زعم خودشان زیادی به این بازیکن پرداخت کرده اند، از او به کمیته انضباطی شکایت برده اند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات