قرار شده شماره هفت را راضی کنند تا در چند بازی باقی مانده تا پایان لیگ و در بازی های آسیایی آبی پوشان را همراهی کند.

به گزارش افکارنیوز ، فرهاد مجیدی که پیش از پایان نیم فصل تصمیم به خداحافظی گرفت و کفش هایش را آویخت اکنون حرف و حدیث هایی در مورد بازگشتش به استقلال دوباره شنیده می شود. اما هنوز معلوم نیست که او قبول کند دوباره با پیراهن استقلال پا به توپ شود.

* عملیات راضی کردن فرهاد

استقلال تیمی است که فرهاد در آن رشد کرد و تبدیل به مجیدی شد اما شرایط به گونه ای رقم خورد که شماره هفت آبی پوشان بازی نکردن در این تیم را ترجیح داد و خیلی زود قصه استقلال را به پایان رساند. اما چرا و برای چه این کار را کرد هنوز همانند یک علامت سئوال در ذهن هواداران و اهالی فوتبال باقی مانده است.

بعد از رفتن فرهاد هزار حرف مختلف شنیده شد. یکی می گفت فرهاد به عنوان سرمربی باز می گردد. دیگری اعتقاد داشت نظر مجیدی همانند دفعه قبل عوض می شود و فرهاد دوباره راهش را به سمت تیم آبی کج می کند و بعضی نیز اعتقاد داشتند او هرگز به تیم سابقش برنمی گردد.

جدیدترین خبری که به گوش ما رسید حاکی از این موضوع است که قرار شده شماره هفت را راضی کنند تا در چند بازی باقی مانده تا پایان لیگ و در بازی های آسیایی آبی پوشان را همراهی کند و به قراردادش پایبند بماند و بعد از پایان آن از فوتبال خداحافظی کند.

قلعه نویی قصد دارد به زودی با کاپیتان سابق تیمش صحبت کند تا در این اوضاع کمبود بازیکن حداقل به خط حمله این تیم سرو سامانی بدهد. وقتی مهاجمان این تیم بیشتر گل نزن هستند تا گلزن حضور مجیدی می تواند کمک زیادی به تیم بکند.

رفتن به دنبال فرهاد می تواند دو علت داشته باشد اول این که شاید قلعه نویی ترجیح می دهد تا بازیکنی را به تیمش اضافه کند که روی آن شناخت دارد تا این که یکی را بیاورد که تازه بخواهد او را آزمایش کند.

دوم این که سرمربی آبی پوشان به خوبی می داند که مجیدی می تواند شور و حال را به سکوهای ورزشگاه برگرداند. به همین منظور در جلسه ای که با دستیارانش داشته مدعی شده که می خواهد به هر شکل ممکن مجیدی را به استقلال برگرداند.

سرمربی استقلال قبل از دربی وعده داده بودکه سورپرایز هایی برای هواداران دارد که احتمالا یکی از آنها برگرداندن فرهاد است. البته اگر بتواند او را راضی کند که به نظر می رسد کار بسیار سختی باشد.

شنیده های ما حاکی از این موضوع است که فتح الله زاده نیز با بازگرداندن مجیدی موافق است ولی به خوبی می داند که عملیات غیرممکنی را پیش رو دارد زیرا از طرفی فرهاد روزهای حساس کلاس مربیگری را پشت سر می گذارد و از سوی دیگر به راحتی اتفاقات رخ داده در استقلال را فراموش نمی کند!

* دست خالی امیر!

خالی شدن استقلال از ستاره ها و مشکلی که قلعه نویی با آن مواجه است می تواند یکی از دلایل تمایل قلعه نویی برای بازگرداندن فرهاد باشد.

نکونام و منتظری از تیم رفته اند و با این وضعیت تیم در رقابت های آسیایی هم با مشکل زیادی روبه رو خواهد بود. استقلال اگر بتواند فرهاد را برای بازی های تهران و حتی آسیایی راغب کند نیز به نظر کافی به نظر می رسد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات