آریا جسورو هاسه گاوا روز پرخبری را در فیس بوک پشت سر گذاشت.

به گزارش افکارنیوز ، آریا جسورو هاسه گاوا روز پرخبری را در فیس بوک پشت سر گذاشت. بازیکن ایرانی الاصل تیم توکیو که مورد توجه سرمربی تیم ملی ایران قرار دارد، بالاخره تیم توکیو را ترک کرد تا در فصل جدید رقابتهای جی لیگ با پیراهن تیم سرزو اوزاکا به میدان رود.

سایت sponichi ژاپن، ضمن اشاره به این خبر، از قول آریا نوشته که او روزهای خوبی را در توکیو پشت سر گذاشته و حالا می خواهد بازی در تیم جدیدی را تجربه کند.

آریا گفته که دل کندن از توکیو و هوادارانش برای او سخت بوده و به سختی این تصمیم را گرفته است اما برای رسیدن به هدفهای فوتبالی اش باید به تیم دیگری نقل مکان می کرد.

آریا در سرزو اوزاکا زیر نظر رانکو پاپویچ کار خواهد کرد که سرمربی هاسه گاوا در اف سی توکیو بوده است.

درخواست عجیب آریا

اما نکته دیگری که طی روزهای گذشته نام آریا را سر زبان ها انداخته، خبری است که در بعضی از سایتها منتشر شده است.

به نوشته این سایتها، اخبار شنیده شده حاکی از آن است که آریا جسور هاسه گاوا به دلیل اطلاعات نادرستی که از ایران و زندگی در کشور پدری خود دارد با فرستادن ایمیلی به یکی از مسئولان تیم ملی اعلام کرده که در صورت حضور در ایران نیاز به بادیگارد دارد وبه دلیل ناامنی ایران بدون محافظت در ایران حضور نمی یابد.

انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی باعث شده تا عده ای از کاربران ایرانی فیس بوک با انواع و اقسام الفاظ منشوری، از این درخواست آریا استقبال! کنند.

پیگیری های خبرنگار ما برای تماس با مسئولان فدراسیون درباره صحت و سقم این خبر نتیجه ای نداشت چرا که تلفن همراه دبیرکل فدراسیون فوتبال خاموش بود و امید نمازی هم تلفنش را برنداشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات