در شب اجرای مازیار فلاحی، هواداران پرسپولیس شور و حال خاصی به سالن اجرا دادند!

به گزارش افکارنیوز ، مازیار فلاحی آقای عاشقانه های ایران در سالی که گذشت آلبوم" لعنت به من" را منتشر کرد که با استقبال خوبی روبه رو شد وحتی این آلبوم برای دومین بار به بازار آمد.

فلاحی که همیشه و همه جا گفته پرسپولیسی است بعد از اجرا در شیرخوارگاه آمنه در حضور ستارگان میلان و تشویق تیمش در آزادی این بار در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با هوادارانش روبه رو شد. از آنجایی که او قرمز است، هوادارانش هم در سالن فریاد های قرمزته را سر می دادند و بعد از دربی هیجان خاصی در سالن وجود داشت.

یکشنبه شب که مصادف بود با میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، مازیار روی استیج رفت و کنسرت زمستانه اش را برگزار کرد. سالن جای سوزن انداختن هم نبود و همه ۳۰ دقیقه قبل از اینکه مازیار روی سن بیاید او را تشویق می کردند و شعار های قرمز سر می دادند.

حال و هوای کنسرت برفی بود و به خاطر طراح دکور خوب کامران ملک مطیعی فضای خوبی ایجاد شده بود. درخت های کاج برفی و چند نیمکت روی صحنه حس خوبی به هر طرفداری می داد.

با تشویق های مردم اعضای گروه مازیار آمدند و آشور مرادیان نوازنده درامز که خیلی شر و شور است هم به محض ورود از مردم خواست با سوت و دست سالن را بترکانند. آشور یک پرسپولیسی تمام عیار است و عاشق علی کریمی!

* سیاه و سفید

بعد از اینکه اعضای گروه با لباس های یک دست مشکی وارد صحنه شدند مازیار فلاحی با همان تیپ خاص خودش و یکدست سفید پوش با اجرای اولین آهنگ" لعنت به من" روی سن آمد و مردم با شنیدن آهنگ" قربون مست نگاهت" حسابی او را تشویق کردند.

مازیار به ترتیب آهنگ های بعدی این آلبوم را اجرا کرد که" عاشقونه" سالن را به مرز انفجار رساند. مازیار از ته سالنی ها خواست انرژی ویژه ای را به او بدهند. او از برادرش خشایار که زحمات زیادی برای کارهای او می کشد هم تشکر کرد.

مازیار و خشایار خیلی دوست داشتند برادر کوچکترشان هم در کنسرت های داخل ایران حضور داشته باشد و یکشنبه شب این اتفاق افتاد و فلاحی کوچک، در سفری که به ایران داشت در سالن میلاد به تماشای اجرای چهره محبوب عاشقان نشست.

مازیار او را اینگونه معرفی کرد: «برادرم شهریار که ما بردیا صدایش می کنیم را تشویق کنید! برادرم خجالتی است گروه زود نشست اما از رنگ موهایش متوجه می شوید برادر من است. »

حضور یک روشن دل در گروه فلاحی خیلی جالب بود. داوود جعفری نوازنده آکاردئون برنامه اجرا کرد و یک قطعه آذری زد که مردم در سالن حسابی برای او دست زدند و همراهی اش می کردند.

* مازیار هم جوک دار شد

وقتی مازیار می خواست آهنگ لعنت به من را اجرا کند به" جوک شدن" خودش اشاره کرد که جالب بود! این آهنگ طرفداران زیادی پیدا کرد.

او گفت: «به خاطر این آهنگ یک جوک به من اصابت کرد! اینکه نمی شود آهنگ های مازیار فلاحی را بشنوی و شکست عشقی نخوری! بالاخره من هم جوک دار شدم. ظاهرا بعد از شنیدن این آهنگ باز هم تولید عشقی می کنه! »

مازیار بعد از اجرای این قطعه از میلاد نودست گیتار اسپانیش خواست قطعه ای بنوازد اما او کاری کرد که همه انگشت به دهان شدند. او با گیتار صدای دف تولید کرد که مازیار گفت: «میلاد خودش این اختراع را کرده است! »

او از حمید اسکندر نوازنده پیانو و هومن خراسانی نوازنده گیتار الکتریک هم تشکر ویژه ای کرد. میلاد جوزی پسر آرام این گروه هم در پشت کاج ها پنهان شده بود که فلاحی از این نوازنده باس خواست بیرون بیاید!

هواداران سالن را روی سرشان گذاشته بودند و فلاحی هم یکی پس دیگری آهنگ های خاطره انگیزش از جمله" مجنون لیلی، دوستت دارم" و" قلب یخی" را اجرا کرد. او از برگزار کنندگان کنسرت و تهیه کننده آلبوم هایش محمد حاتم پور مدیر شرکت آوای فروهر هم تشکر ویژه ای کرد و از مردم خواست برای پژمان فرهمند نوازنده پرکاشن حسابی دست بزنند و بابک ایمانی نوازنده ویولن هم حال و هوای خاصی به کنسرت داده بود.

*" شرک" در کنسرت

محمدرضا علی مردانی دوبلور معروف و خوش صدای کشورمان که به جای" شرک" حرف زده با مازیار آهنگ جدیدش" میهمان من باش" را اجرا کرد و این آهنگ هدیه مازیار به طرفدارانش بود.

مازیار با اجرای ترانه باران از دختر ۶ ساله اش یاد کرد و گفت: «دخترم این دستبند را برای من درست کرده و ۲ تا چشم نظر در این دستبند گذاشته تا من سرما نخورم! »

* پرسپولیسی ها سالن را منفجر کردند

فلاحی در خصوص پرسپولیس حرفی نزد که عجیب بود اما با پخش کلیپ لیلا فریاد های قرمزته نمایشگاه بین المللی را ترکاند.

این کلیپ داستان مقاوت چهار رزمنده ایرانی است که تا آخرین لحظه برای عبور دیگر همرزمانشان در گودالی تا آخرین فشنگ مقاومت می کنند و قبل از شهادت شان به روی کاغذ پاره ای وصیت شان را می نویسند.

یکی از این شهدای عزیز می گوید: «حاجی چیزی نمونده برسیم. الانه که قیچی مون کنن، چقدر مهمات داریم؟ »

حاجی جواب می دهد: «مهمات؟ هیچی؟ » رزمنده دیگر هم می گوید: «حالا چه کار کنیم؟ » حاجی جواب می دهد: «فقط اینقدر وقت داریم که بنویسیم. یه قلم و کاغذ بدین خودم برای همه می نویسم. »

یکی از رزمنده ها که شر و شور بود گفت: «بنویس همه جا قرمزته. » در همین موقع سالن ترکید و مازیار هم دست زد و شعارهای پرسپولیسی سالن را منفجر کرد.

رزمنده دیگر هم گفت: «بی خود اینقدر قرمز قرمز نکن فقط آبی. » اما هیچ صدایی از سالن بلند نشد و باز پرسپولیس تشویق شد.

در پایان رزمنده عاشق نامه ای برای همسرش لیلا نوشت که مازیار این آهنگ را خواند و در آخر اشک از چشمانش سرازیر شد. کنسرت با تشویق مازیار و گروهش و پرسپولیس به پایان رسید و مازیار نشان داد همه جا از تیمش یاد می کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات