پس از اینکه بانک شهر اسپانسر استقلال شد و آبی ها تبلیغ این بانک وابسته به شهرداری تهران را روی شانه های خود حک کردند انتظارش می رفت این بانک سراغ پرسپولیس هم بیاید.

به گزارش افکارنیوز ، پس از اینکه بانک شهر اسپانسر استقلال شد و آبی ها تبلیغ این بانک وابسته به شهرداری تهران را روی شانه های خود حک کردند انتظارش می رفت این بانک سراغ پرسپولیس هم بیاید. حتی محمدباقر قالیباف شهردار تهران بعد از اینکه متهم شد طرفدار استقلال است در مصاحبه ای عنوان کرد به عواملش تاکید کرده هر کمکی به استقلال می کنید باید همان مقدار به پرسپولیس هم یاری برسانید تا بعدا متهم به جانبداری نشویم.

پس از این صحبت ها انتظار می رفت دست کم در همین هفته شاهد تبلیغ بانک شهر روی پیراهن قرمزها باشیم اما کماکان طرفین به توافق نرسیده اند. در این بین پرسپولیس ترجیح می دهد همچنان از یک نوار شش خطی روی شانه اش استفاده کند.

البته پرسپولیس و شهرداری یک پرونده قضایی علیه یکدیگر دارند. چرا که در زمان حبیب کاشانی آنها اسپانسر این تیم بودند و بعد از اینکه رویاینان بر مسند کار نشست یک طرفه قرارداد را فسخ کرد و تبلیغات صدرا را به جای بانک شهر روی پیراهن تیمش نشاند. شاید همان مشکلات قدیمی باعث شده تا طرفین راضی به همکاری به هم نباشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات