مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: به خاطر ۳۰ میلیون هوادار و غیرت علی دایی و شرایط حساس پرسپولیس از او می خواهم مقتدرانه به کارش ادامه دهد.

به گزارش افکارنیوز ، محمد رویانیان بعد از قبول استعفایش از سوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از شکست دیروز مقابل گسترش فولاد به خیابان ولیعصر و صداوسیما رفتم و جلسه ویژه ای برای پروژه ملی برای پرسپولیس برگزار کردم. این حرکت در یک شبکه بزرگ فرهنگی اقتصادی صداوسیما اتفاق می افتد و گامی بلند به سمت آینده است. مقدمات این کار از سال گذشته آغاز شده البته این حرکت با پخش صداوسیما نیست بلکه با شرکت های بازرگانی و مختلف این مرکز است. پس از پایان جلسه نیز با توجه به آنکه پسرم مرا به اینجا رسانده بود با ماشین کرایه ای به منزل بازگشتم و بخشی از مسیر را پیاده طی کردم که چند نفر هم برای من بوق زدند و چون شب بود ترسیدم. به هر حال کار بزرگی قرار است اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علی پروین به او اجازه می دهد این پروژه را دنبال کند خاطرنشان کرد: ما این مسئله را با پُررویی دنبال می کنیم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا کنار کشیدن او در این مقطع حساس برای پرسپولیس مشکل ساز نمی شود خاطرنشان کرد: احساس کردم اگر در پرسپولیس بمانم آقایانی که به صورت مستقیم شهامت ندارند صحبت کنند و برای تیم حاشیه درست می کنند به کار خود ادامه می دهند به همین خاطر کنار کشیدم.

وی تاکید کرد: مگر ندیدید می خواستند به بهرام افشارزاده حکمی بدهند که برق رفت، آب قطع شد و می گفتند دبیرخانه تعطیل است و در آخر یک نفر دیگر انتخاب شد!

رویانیان در مورد اینکه اگر علی دایی با جدایی او از تیم برود چه کاری انجام می دهد خاطرنشان کرد: به خاطر پرسپولیس ۳۰ میلیون هوادار و غیرت علی دایی از او می خواهم مقتدرانه بایستد و به کار خود ادامه دهد.

وی در مورد اینکه گفته می شود قرار است بازیکنان به خانه شما بیایند و از بخواهند به پرسپولیس بازگردی، اظهار داشت: من از این مسائل خبر ندارم.

رویانیان افزود: من از علی دایی می خواهم به خاطر شخصیت، درایت، دیانت و پرسپولیس با قدرت در این تیم باقی بماند و حتی اگر از پرسپولیس هم بیرون باشم باز هم به عنوان مشاور در کنارشان خواهم بود. من را از در بیرون بیندازند از پنجره وارد می شود!

وی ادامه داد: من کماکان عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هستند و پنج طرح دارم که آنها را اعلام خواهم کرد. من اگر در پرسپولیس باقی می ماندم این تیم را می زدند. از این تیم رفتم تا پرسپولیس آرامش داشته باشد. شنیدم که افشارزاده برای کمیته ملی المپیک تایید صلاحیت شد اما برق رفت، آب آمد! و او از این انتخابات کنار گذاشته شد. من با پرسپولیس ادامه فعالیت می دهم. من با این تیم ادامه همکاری می دهم و فوقش حتی اگر من را هم نخواهند. کسی نمی تواند برای من تعیین تکلیف کند.

مدیر عامل سابق پرسپولیس تصریح کرد: هواداران پرسپولیس بدانند که من هم مثل آنها هوادار شش آتشه پرسپولیس هستم و نوکر این تیم باقی می مانم. اینکه می گویند پرسپولیس ۴۰ میلیارد تومان بدهی دارد خالی بندی است! انگار خودم باید به کاترین اشتون و بان کی مون گزارش دهم! من باید از پرسپولیس می رفتم و هواداران می دانند که نمی شد در این تیم باقی بمانم. من اگر بخواهم همه چیز را شفاف بگویم گردن من را می زنند همان طور که گردن بقیه را زدند! آنقدر من را زدند که همه جای بدنم درد می کند!

رویانیان ادامه داد: من دلخوری از اعضای هیأت مدیره ندارم اما در این تیم تنها بودم و همه این مسائل را به آنها گفتم. من اعلام کردم که رئال مادرید را به تهران می آورم و این کار را خواهم کرد اما اگر مدیرعامل بعدی این اتفاق را نمی خواهد باید به صورت رسمی آن را اعلام کند. پروژه های اقتصادی ما به بار خواهد نشست و من کار خودم را خواهم کرد. من به باشگاه هم نمی آیم چرا که خودم دفتر دارم و در آنجا خودم پیگیر کارها هستم. من تا آخر عمر پرسپولیسی می مانم و هواداران بدانند که شش آتشه در خدمتشان خواهم بود.

وی افزود: دل من از بعضی مسائل گرفته اما تا آخر عمرم در کنار پرسپولیس باقی خواهم ماند. الان هم شرایط تغییر نکرده بود فقط من مدیرعامل نیستم. تا جهنم هم در کنار پرسپولیس خواهم ماند همانطور که با بی پولی و باپولی این تیم ساختم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه در مورد اینکه گفته می شود احتمال جدایی علی دایی از پرسپولیس وجود دارد خاطرنشان کرد: این مسئله شایعه است، در شش بازی باقیمانده علی دایی باید با قدرت کار خود را ادامه دهد. دایی یک تنه فوتبال ایران را حریف است از او خواهش می کنم پرسپولیس را یک تنه نگه دارد.

وی افزود: فکر می کنم ۵۰ یا ۶۰ درصد به بازیکنان بدهی داریم. وظیفه ما است که این پول را پرداخت کنیم، علی آقا یک تنه قهرمان ملی است و او می تواند پرسپولیس را به عنوان سرمربی به موفقیت برساند. در جلسه امروز با وزیر صحبت نکردیم. او برای ما وقت ندارد شما را به خدا قسم می دهم که اجازه دهید چیزی در رابطه با این مسئله بیان نکنم چراکه برخی ناراحت می شوند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه وزیر ورزش اعلام کرده مدیران پرسپولیس و استقلال زیاد صحبت می کنند خاطرنشان کرد: بالاخره اینها همه سیاسی است. خودتان را اذیت نکنید اگر جواب بدهم خیلی بد می شود اگر بخواهم به این مسئله پاسخ بدهم خیلی خیلی جواب بدی دارم.

رویانیان در مورد اینکه دلش از اتفاقات اخیر پُر است اظهار داشت: دلم پر است و نمی توانم حرفی بزنم اگر بخواهی حرف دل را بزنی خیلی بد می شود. رویانیان هیچ چیزی نیست و پرسپولیس را باید حفظ کنیم اینها به پرسپولیس ضربه می زنند نه من. به خاطر من نباید پرسپولیس را می زدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فکر نمی کردم به این شکل از پرسپولیس جدا شوم و نفهمیدم این مدت چطور گذشت.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه صفر تا ۲۰ به خود چه نمره ای می دهد خاطرنشان کرد: به خودم ۲۲ یا ۲۳ می دهم اما ماجرای افشارزاده یادتان نرود.

رویانیان در مورد اینکه فکر می کند تا کی علی پروین به عنوان سرپرست موقت باشد اظهار داشت: در حال حاضر باید تکلیف پرسپولیس تعیین شود. سرپرست را هیات مدیره انتخاب کرده و وزارت ورزش به صورت مستقیم شهامت انجام این کار را نداشت. باز هم یک کاری می کنید که باید حرف بزنم که شرایط بد می شود اجازه دهید چیزی نگویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طرح هایی که بیان می کرد شعار بوده است اظهار داشت: تمام طرح ها را ادامه می دهم تا من را بر نداشتند کارهایم را دنبال می کنم. بعد از باخت دیروز یک جلسه ۳ ساعته برای کارهای اقتصادی باشگاه داشتم به عنوان عضو هیات مدیره کارم را ادامه می دهم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات