نظری حتی در کلینیک باشگاه هم حاضر نشده تا پیگیر مصدومیتش باشد و همین موضوع شایعه محروم شدن او از حضور در ترکیب توسط سرمربی تیم را تقویت کند.

گروه ورزشی - محمدمهدی نظری مهاجم جوان استقلال از لیست بازیکنان استقلال برابر ذوب آهن خط خورد. کادرفنی آبی ها دلیل خط زدن نام نظری را مصدومیت عنوان کرده است مصدومیتی که البته به نظر می رسد بیشتر مصلحتی بوده باشد!

به گزارش افکارنیوز ؛ این در حالیست که مشخص نیست که نظری در کدام بازی یا تمرین مصدوم شده که هیچ کس از مصدومیت او خبر ندارد؟ به ویژه اینکه در دربی نیز در لیست ۱۸ نفره استقلال قرار داشت.

شنیده شده نظری به خاطر بازی نکردن در دربی ناراحت بوده و علیه کادر فنی حرف زده که مانند همیشه این حرف ها به گوش قلعه نویی رسیده و سرمربی تیم ترجیح داده تا نظری را تنبیه خاموش کند و فعلا از نظری در ترکیب تیمش استفاده نکند.

از همین رو کادرفنی آبی ها ینا به مصلحت از مصدومیت این بازیکن حرف می زنند و ادعا کرده اند که این مهاجم جوان تا ۱۰روز دیگر هم به بازی ها نمی رسد.

جالب اینکه به رغم این ادعا نظری حتی در کلینیک باشگاه هم حاضر نشده تا پیگیر مصدومیتش باشد و همین موضوع شایعه محروم شدن او از حضور در ترکیب توسط سرمربی تیم را تقویت کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات