فروزان:

دروازه بان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: «گفته بودم نمی گذارم پرسپولیس به گل برسد. »

به گزارش افکارنیوز ، محسن فروزان در خصوص دیدار تیم های گسترش فولاد و پرسپولیس گفت: «بازی خوبی انجام دادیم اما در نیمه دوم ما دفاعی تر مقابل پرسپولیس حاضر شدیم و به همین دلیل پرسپولیس فرصت های زیادی به دست آورد و فشار بیشتری روی دروازه ما ایجاد کرد. اما همانطور که قبل از بازی گفتم نگذاشتم مهاجمان پرسپولیس به ما گل بزنند و خوشبختانه موفق شدیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم. چرا که این سه امتیاز در جدول برای ما خیلی مهم بود. »

وی ادامه داد: «این نتایج حاصل زحمات مهدی تارتار است چرا که او روحیه جدیدی به تیم وارد کرده و شوک تغییر سرمربی برای ما جواب داد و تاکنون موفق شدیم از ۱۲ امتیاز ممکن ۹ امتیاز را به دست بیاوریم و تلاش می کنیم تا جایگاه ما در جدول رده بندی بهتر از قبل شود. »

فروزان افزود: «شناخت تارتار از حریفانمان به ما کمک زیادی کرده و بچه ها به نکاتی که او به ما گوشزد می کند گوش می کند و با بازی های خوبی که ارائه می دهیم موفق شدیم نتایج خوبی بگیریم. »

دروازه بان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با انتقاد از عملکرد نیلسون دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «واقعا حیف است! در دروازه پرسپولیس زمانی اسطوره هایی مثل بهروز سلطانی، احمدرضا عابدزاده، وحید قلیچ، نیما نکیسا، عزیز اصلی و… می ایستادند اما چند سالی است که درون دروازه این تیم دروازه بان ایرانی قرار ندارد. حیف که او دروازه بان پرسپولیس است. امیدوارم دروازه بان ایرانی در این تیم حضور داشته باشد تا او بتواند از این پست لژیونر شود. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات