شرایط تیموریان در استقلال از نظر محبوبیت و مقبولیت بین هواداران عالی است ولی گویا شرایط مالی این بازیکن به گونه ای است که فکر ترک استقلال را دارد.

به گزارش افکارنیوز ، تیموریان شب گذشته و در فرودگاه اصفهان جلسه ای چند دقیقه ای با قلعه نویی برگزار کرد. قلعه نویی که تصور می کرد آندو به خاطر قرارداد سفت و سختی که فتح الله زاده با او بسته در تیم مانده به این بازیکن گفت نمی گذارد استقلال را ترک کند.

ولی تیموریان به قلعه نویی گفت قراردادش با استقلال به گونه ای است که می تواند در صورت پرداخت نشدن به موقع حقوقش این تیم را ترک کند. اتفاقی که تا همین جای کار هم افتاده است.

آندو اذعان داشته به خاطر شرایط استقلال در این تیم مانده و دوست نداشته تیم را در این شرایط تنها بگذارد ولی اگر طی روزهای آینده مشکلات او مرتفع نشود شاید تصمیم عجیبی بگیرد.

قلعه نویی که از این حرف ها جا خورده بود، به تیموریان قول داده تلاشش را برای ماندن او در استقلال انجام دهد. تیموریان هم قول داده تا جایی که امکان دارد کوتاه بیاید و استقلال را تا پایان فصل تنها نگذارد.

حالا باید صبر کرد و دید کارد بی پولی به استخوان تیموریان می رسد و این بازیکن هم مانند نکونام و منتظری و مجیدی، استقلال را در میانه راه تنها می گذارد یا این بازیکن تا انتهای فصل در میانه میدان استقلال می جنگد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات