پنجعلی؛

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد در هفته های اخیر کمیته انضباطی و رسانه ها این تیم را تحقیر کرده اند.

  محمد پنجعلی ابتدا در مورد باخت پرسپولیس به گسترش فولاد تبریز و کمرنگ شدن شانس قهرمانی این تیم گفت: « باید واقعیت را پذیرفت و اینکه شانس قهرمانی ما کم شده است. در حال حاضر باید منتظر اتفاقات باشیم و نتایج رقیبان برای ما مهم خواهد بود. از طرفی باید خودمان در بازی های باقی مانده بیشترین امتیاز را بگیریم تا شانس قهرمانی داشته باشیم. »

« در ۲ هفته اخیر رسانه ها و کمیته انضباطی پرسپولیس را تخریب و تحقیر کرده اند» ، وی با بیان این جمله ادامه داد‍ : » شما ببینید که کمیته انضباطی در مورد ۲ بازیکن ما چه برخوردی داشت و این در حالی است که بحث قلیان کشیدن صادقیان و مسلمان ثابت نشده بود. هر جا می رویم به آنها می گویند قلیانی! واقعاً دست کمیته انضباطی درد نکند. نمی گویم پرسپولیس از نظر فنی افت نکرده و قبول دارم که افت کرده ایم ولی حاشیه ها در این افت تاثیرگذار بوده و کمر پرسپولیس را شکست. »

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد: « هیچ جای دنیا چنین برخوردهایی با بازیکنان صورت نمی گیرد ولی شرایط در ایران طور دیگری است. البته ما در ۴ بازی اخیر فقط ۲ امتیاز گرفته ایم که این خیلی بد است. من معتقدم حاشیه ها باعث افت فنی پرسپولیس شد و تمرکز را از تیم ما گرفت. فقط امیدوارم بچه ها خیلی زود خودشان را پیدا کنند تا روی جام حذفی هم به طور جدی تمرکز کنیم. ما باید حداقل امسال یک جام به هواداران هدیه دهیم. »

پنجعلی در مورد استعفای محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس گفت: « مطمئناً این موضوع اتفاقی است که به ضرر پرسپولیس خواهد شد. در تمام دنیا اکثر تیم های باشگاهی به صورت خصوصی اداره می شوند ولی نمی دانم چرا در مورد پرسپولیس و استقلال چنین چیزی وجود ندارد. اگر قرار نیست این ۲ باشگاه خصوصی باشند پس چرا توسط دولت حمایت نمی شوند و اگر قرار نیست توسط دولت حمایت شوند پس چرا اجازه نمی دهند که اداره این ۲ باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود؟ »

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تاکید کرد: « فوتبال ما در حال حاضر فرقی با کره شمالی و کشورهای شبیه به آن ندارد. رویانیان با توجه به مشکلات مالی و عدم حمایت پرسپولیس استعفا داد. واقعاً در این وضعیت و بدون پول چه کاری می توانست انجام دهد؟ متاسفانه فوتبال ایران هزار و یک ایراد دارد و اگر قوچان نژاد آن گل را نمی زد این فوتبال هیچ حرفی برای گفتن نداشت. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات