روی ویلچر از من عکس نگیرید، مردم ناراحت می شوند

احمدرضا عابدزاده روز سه شنبه برای ۴ ساعت و نیم در بیمارستان آراد تهران بستری شد تا موجی از نگرانی در میان هواداران پدید آید.

به گزارش افکارنیوز ، اسفند سال ۱۳۸۰ بود که سنگربان فوق العاده محبوب دهه ۷۰ فوتبال ایران دچار حمله مغزی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. مسلماً یک آدم عادی نمی توانست آن بیماری مهلک را تحمل کرده و مقابل حمله مغزی مقاومت کند ولی احمدرضا عابدزاده مرد روزهای سخت و بزرگ است و از این میدان نیز با پیروزی خارج شد.

عابدزاده از آن پس باید طبق نظر پزشک هر چند ماه یک بار تحت معاینه و چکاپ قرار گیرد. او از دو، سه هفته قبل دچار سردرد شد و خودش فشارهای عصبی پس از فوت پدر و آلودگی هوای پایتخت را دلیل این سردردها می دانست تا اینکه پس از هماهنگی با دکتر عباسیون صبح دیروز به بیمارستان آراد رفت و سی تی آنژیوگرافی شد.

او حدود ۳ ساعت روی تخت بیمارستان تحت ریکاوری قرار گرفت و ساعت ۱۳: ۳۰ ترخیص شد و به منزل رفت.

* بیمارستان آراد ملتهب شد

در مرحله سی تی آنژیوگرافی یک سیم هوشمند پزشکی از رگ پا به داخل بدن فرستاده می شود، به همین دلیل قسمتی از پای عابدزاده سوراخ شده و سیم به داخل بدن فرستاده شد.

در پایان مرحله ریکاوری پزشکان از عابدزاده خواستند چند ساعتی روی پاهایش نایستد چون ناحیه سوراخ شده دچار خونریزی شدیدی می شد. به همین علت احمدرضا از اتاق تا داخل ماشین را با ویلچر طی کرد و در این فاصله جو بیمارستان آراد برای دقایقی ملتهب شد.

حاضران در بیمارستان اعم از مراجعه کنندگان، بیماران و همراهان آنها با دیدن عابدزاده بی حال روی ویلچر به گریه افتادند و او با دیدن آنها به خود مسلط شد و صورتش را خندان نشان داد، البته احمدرضا از عکاسان خواست از او روی ویلچر عکس نگیرند.

* با ویلچر عکس نگیرید

عقاب آسیا با اینکه حال و حوصله نداشت به عکاسان گفت: از من در این شرایط عکس نگیرید چون مردم دوست ندارند مرا در این وضعیت ببینند. مرا همیشه خندان و سرحال دیده اند و اگر این عکس ها را منتشر کنید شما را نمی بخشم.

امیر ویلچر پدر را هل می داد. آنها در حال عبور از کنار یک زن سالخورده بودند که پسرش را برای درمان به بیمارستان آورده بود. این مادر با دیدن عابدزاده روی ویلچر شدیداً تحت تأثیر قرار گرفت و به گریه افتاد.

عقاب آسیا دستی به سر پسر او کشید و گفت: «اول خدا و بعد هم این مادر و دعای خیر اوست، محکم باش و قدر چنین مادری را بدان. آدم وقتی پدر و مادرش را از دست می دهد هر لحظه برای یک ثانیه دیدن دوباره شان دلتنگ می شود و افسوس می خورد. »

* شوخی عابدزاده با لهجه اصفهانی

دوستان نزدیک عابدزاده سراسیمه خودشان را به بیمارستان رساندند که چند نفرشان پس از ترخیص احمدرضا به آنجا رسیدند. امیر با پرسپولیس به تبریز نرفته بود و در تهران بود و اتومبیل را به سمت منزل برد.

خانم لطیفی، همسر احمدرضا نیز همراهش بود و عابدزاده که تسلط بسیار جالب و خاصی به لهجه اصفهانی دارد، با همسرش با این لهجه حرف می زد تا باعث خنده او شود.

رویانیان چند مرتبه با موبایل امیر تماس گرفت و جویای احوال عابدزاده بزرگ شد و تأکید کرد اگر هر کمکی لازم دارند بگویند تا وارد عمل شود اما خانواده عابدزاده از او تشکر کردند.

خانواده حجازی، بهزاد غلامپور از تبریز و مهدی رحمتی از اردوی استقلال در اصفهان نیز با تماس های خود پیگیر وضعیت احمدرضا عابدزاده بودند.

* توضیحات پزشک جراح عقاب

دکتر کاظم عباسیون پزشک جراح عابدزاده که هم اکنون به عنوان رئیس بیمارستان آراد فعالیت می کند، درباره آخرین وضعیت عقاب آسیا گفت: «ایشان برای انجام چکاپ سالانه به بیمارستان آمدند. به هر حال آقای عابدزاده پیش از این به دلیل خونریزی مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و دیروز تحت آنژیوگرافی قرار گرفت تا مشخص شود علت خونریزی قبلی از بین رفته یا خیر؟ امیدواریم مشکلی این چهره دوست داشتنی را تهدید نکند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات