ستاره محبوب پرسپولیسی ها به عوامل و رفقایش در تیم تاکید کرده که تنها در صورتی می توانند مطالبات خود را دریافت کنند که قبل از دربی دست به اعتصاب بزنند و در غیر این صورت باید قید پول خود را بزنند!

گروه ورزشی - اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی اتفاق عجیب و غیرمنتظره ای بود که همه هواداران و فوتبالدوستان را شوکه و حیرت زده کرد.

به گزارش افکارنیوز ؛ هرگز در طول تاریخ نظیر نداشته که بازیکنان تیمی در آستانه دربی دست به اعتصاب بزنند اما بازیکنان پرسپولیس ۴۸ ساعت قبل از دربی چنین تصمیمی گرفتند تا بلکه به مطالباتشان برسند!

اعتصابی که البته کاگر افتاد و در نهایت منتهی به پرداخت ۲ میلیارد تومان پول از سوی رویانیان به بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس در آستانه دربی شد.

اما این تصمیم پشت پرده عجیب و البته جالبی داشته که حالا پس از گذشت چند روز فاش شده است. ظاهرا پشت پرده این اعتصاب عجیب، یکی از بازیکنان بزرگ پرسپولیس قرار داشته است.

همان کسی که در ابتدای فصل جاری از پرسپولیس جدا شد، به تراکتورسازی پیوست و البته اخیرا بواسطه شکایت باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی رفت وی حسابی از خجالت رویانیان و دایی درآمد!

ظاهرا این بازیکن شماره ۸ در صحبت با چند نفر از دوستانش در پرسپولیس آن ها را تحریک کرده که قبل از دربی دست به اعتصاب بزنند!

این ستاره محبوب به عوامل و رفقایش در تیم تاکید کرده که تنها در صورتی می توانند مطالبات خود را دریافت کنند که قبل از دربی دست به اعتصاب بزنند و در غیر این صورت باید قید پول خود را بزنند!

چون رویانیان نیز عنقریب رفتنی است! توصیه ای که کارگر افتاد تا بازیکنان پرسپولیس در یک اقدام هماهنگ قبل از دربی اعتصاب کرده و البته به پول خود نیز برسند و البته با استعفای رویانیان سرپرستی علی پروین مشخص شد پیش بینی شماره ۸ پرسپولیسی ها چندان هم بی راه نبوده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات