سید جلال حسینی:

به گزارش افکارنیوز ، سید جلال حسینی در اکثر بازی های پرسپولیس وظایف دفاعی خود را به نحو احسن انجام می دهد و نیم نگاهی هم به امور تهاجمی دارد.

سیدجلال درباره مشکلات مالی پرسپولیس هم حرف های جالبی می زند: «واقعا من نمی دانم چه مشکلی با پرسپولیس دارند که به تیم ما پول نمی دهند؟ ! چطور می شود یک تیم ۴۰ میلیارد هزینه کند اما به پرسپولیس ۵ میلیارد هم ندهند؟ ! من نمی گویم بازیکنان ما تا حالا پولی نگرفته اند، اتفاقا قبل از داربی پول گرفتیم ولی حرف من کلی است. »

مدافع پرسپولیس در ادامه گفت: «الان ۲۴ بازی از لیگ گذشته و بسیاری از بازیکنان ما ۵۰ درصد از مبلغ کل قراردادشان را هم دریافت نکرده اند و این خیلی بد است در حالی که حداقل ۳،۴ تیم صنعتی اصلا چنین مشکلاتی ندارند و درواقع فشار مالی روی بازیکنانشان نیست. »

حسینی می گوید همچنان برای قهرمانی امیدوار است: «بازی های باقی مانده پرسپولیس حداقل روی کاغذ ساده تر از استقلال به نظر می رسد ولی ما دیگر حق نداریم امتیاز از دست بدهیم. من مطمئن هستم استقلال در ۷ بازی آخرش امتیازات زیادی از دست می دهد چون بازی های سختی در پیش دارد. اگر ما تمام بازی های باقی مانده را ببریم صددرصد قهرمان خواهیم شد. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات